۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 975
کد خبر: 83751970
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بازاریابی برای کارآفرینان و کسب‌وکارهای نوین

۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۳۰
کد خبر: 83751970
بازاریابی برای کارآفرینان و کسب‌وکارهای نوین

روش‌های بازاریابی در استارتاپ‌ها در گفتگو با عادل طالبی، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و حسین وحدانی استراتژیست بازاریابی محتوایی

بازاریابی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کسب‌وکارها است، بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ منابع مالی و انسانی قابل توجهی را صرف  بازاریابی خود می‌کنند. این درحالی است که  استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای جدید به علت دانش ناکافی و منابع مالی محدود با مشکلات زیادی در زمینه بازاریابی مواجه‌اند، و به‌نظر می‌رسد که باید روش‌های متفاوتی را نسبت به کسب ‌وکارهای بزرگ و سنتی در پیش بگیرند.
در اولین گفت‌وگو در برنامه مدیاتک، دو نفر از فعالان حوزه استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین، موضوع بازاریابی این دسته از کسب‌وکارها را تحلیل و بررسی می‌کنند.

e*۱۱*۴۲

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha