۲۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 83752173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بقاع متبرکه استان سمنان میزبان ضیافت همدلی می‌شوند

سمنان- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: رزمایش «ضیافت همدلی» در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، توسط اداره‌های اوقاف و امور خیریه با همکاری هیات‌ امنای بقاع متبرکه و امامزادگان این استان، متولیان موقوفات و خیران اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسماعیل تدینی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: هدف اصلی این رزمایش لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق، بخشش، نوع‌دوستی و مساوات بین زائران و مجاوران است تا به نیازمندان و محرومان خدمتی ارائه و اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی جهت اهداء به آنان شود.

وی افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر، ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی، مساوات و صدقه و فراهم کردن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان از جمله مهمترین اهداف اجرای این ویژه‌ برنامه در ماه مبارک رمضان امسال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به تامین آذوقه و سبد غذایی نیازمندان استان سمنان تصریح کرد: در صدد هستیم با تبلیغ همه‌جانبه فرهنگ مواسات و بخشش و ایجاد زمینه مشارکت عمومی برای خدمت به محرومان و مستمندان، خدمت قابل‌ توجهی به اقشار کم برخوردار ارائه کنیم.

وی بر خدمت به قشر محروم و محترم عمل کردن به شیوه اهل‌بیت(ع) تاکید و بیان کرد: زحمت آمدن و گرفتن هدایا باید از دوش این افراد برداشته شود و هدایا با کمال احترام و تلاش برای حفظ آبرو و شخصیت آنان، به درب منازلشان ارسال و تقدیم شود.

تدینی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه افطاری ساده مانند سالهای گذشته در دستور کار مراکز افق بقاع متبرکه و امامزادگان قرار دارد ولی با توجه به شرایط پیش‌آمده، افطاری ساده، در قالب بسته‌بندی‌های شکیل و با رعایت تمامی نکات و پروتکل‌های بهداشتی تهیه و بین مؤمنین توزیع می‌شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha