کمک مومنانه شامل حال آسیب دیدگان دوره کرونا است

قزوین - ایرنا - رییس کمیته تعیین اولویت ستاد همدلی و کمک مومنانه استان قزوین گفت: این رزمایش بیشتر شامل حال کسانی است که در ایام کرونا آسیب دیدند و تا قبل از شیوع بیماری با مشکل اقتصادی مواجه نبودند.

مریم بیدخام روز شنبه در ستاد همدلی و کمک مومنانه استان قزوین افزود: از همان ابتدا که رهبر انقلاب به رزمایش همدلی و کمک مومنانه تاکید داشتند، شناسایی اقشار آسیب دیده کرونا مورد توجه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برخی جامع هدف ما شامل معلولان، مددجویان و زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند،همواره تحت آسیب بوده و البته مورد حمایت سازمان‌ها قرار می‌گیرند، اما این طرح شامل افراد آبرومندی است که در این ایام با مشکل مواجه شدند.

بیدخام تصریح کرد: در این میان هنرمندان، ورزشکاران، تاکسیران، کارگران و تمام اقشاری که در دوره شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده‌اند، مشمول رزمایش همدلی و کمک مومنانه قرار می‌گیرند.

رییس کمیته تعیین اولویت‌های ستاد همدلی و کمک مومنانه استان قزوین تاکید کرد: برای تهیه بانک اطلاعاتی اقشار آسیب دیده اصناف، تامین اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانک اطلاعاتی خودشان در اختیار ما قرار می‌دهند

بیدخام خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد نیز همواره در این میان به لحاظ نزدیکی با اقشار آسیب دیده به خوبی توانستند به شناسایی افراد نیازمند کمک کنند و حتما از ظرفیت و نظرات آنها استفاده می‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین نیز در این مراسم گفت که اتاق قزوین با هدف کمک به اقشار آسیب دیده ۱۰۰ میلیون تومان به ستاد همدلی و کمک مومنانه استان کمک می‌کند.

مهدی بخشنده یادآورشد: اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی از همه فعالان اقتصادی می‌خواهد که به سهم خود در این اقدام خداپسندانه شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha