۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۲۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 83756990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه: مصلی ملایر برای تکمیل به کمک‌های مردمی نیاز دارد

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: هیات امنای مصلی حضرت ابوالفضل(ع) این شهر به صورت امانی عملیات اجرایی آن را از ۲ ماه گذشته آغاز کرده و تکمیل هر چه سریعتر این مصلی نیازمند کمک‌های مستمر مردم و خیران است.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز یکشنبه در بازدید از روند اجرایی مصلی ملایر اظهار داشت: در حال حاضر مصلی بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کار سفت‌کاری آن به اتمام رسیده است.

وی افزود: ساختمان فعلی مصلی با چهار هزار مترمربع در ۲ طبقه در حال اجرا است و تا این مرحله از روند اجرایی خیران بسیاری کمک کرده‌اند.

امام جمعه ملایر با اشاره به قول مساعدت استاندار همدان برای کمک به تکمیل مصلی ملایر گفت: قرار بود استانداری همدان ۲ میلیارد تومان برای تکمیل مصلی کمک کند که تاکنون ۲۵ درصد از این رقم تخصیص یافته است.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه این کمک به صورت اوراق بوده است بیان کرد: از ۲۵ درصد مبلغ اختصاص یافته معادل ۵۰۰ میلیون تومان، تاکنون ۲۸۰ میلیون تومان آن جذب و صرف خرید مصالح شده است.

وی با بیان اینکه پیگیر جذب مابقی این کمک هستیم، ابراز امیدواری کرد: با حمایت و کمک مسوولان هر چه سریعتر این اعتبار تخصیص یابد تا شاهد تکمیل مصلی باشیم.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: در صورت جذب کمک‌های بیشتر تا ۲ ماه آینده شاهد تکمیل مصلی ملایر خواهیم بود.

حجت الاسلام برقراری گفت: همچنان منتظر کمک‌های خیران هستیم و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب مصلی ۰۱۸۵۲۰۸۵۲۰۰۰۴ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۷۰۹۱ واریز کنند.

وی با اشاره به بروز مشکلات متعدد در مسیر تکمیل مصلی ملایر اظهار داشت: با توجه به نیاز شهروندان ملایری برای برگزاری برنامه‌های متعدد به ویژه نماز جمعه، آیین‌های فرهنگی و مذهبی، تصمیم بر آغاز تکمیل مصلی گرفته شد.

امام جمعه ملایر تکمیل مصلی را از اولویت‌های مهم شهر برشمرد و افزود: حدود ۲ ماه از ادامه روند تکمیل مصلی می‌گذرد و ستون‌ها، کف، گنبد و سایر قسمت‌های مصلی در حال تکمیل است.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه عزم مردم ملایر بر تکمیل مصلی است و همه پای کار هستند گفت: در طرح جدید مصلی تغییراتی ایجاد، تعداد زیادی از ستون‌های اضافی حذف و سالن انتهایی به فضای مصلی اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خانواده‌های ملایری هزینه‌های مراسم ترحیم به ویژه ناشی از کرونا را وقف مصلی کرده‌اند افزود: طبق پیشنهادهای ارایه شده قرار است پس از ریشه‌کنی ویروس کرونا، مراسم تجمیعی باشکوهی برای تمامی درگذشتگان از کرونا که هزینه‌های خود را صرف کمک به مصلی کرده‌اند، در مصلی ملایر برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha