وزیر بهداشت از اقدامات دانشکده علوم پزشکی خمین در مقابله با  شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد

خمین - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال لوح تقدیر از اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی رئیس و کادر بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی خمین در مقابله باشیوع ویروس کرونا و درمان بیماران تقدیر کرد.

به گزارش روز دوشنبه  دانشکده علوم پزشکی خمین دکتر «سعید نمکی» در این لوح تقدیر آورده است: شیرین‌ترین نتیجه این ایام سخت علاوه بر همدلی و وفاق در عرصه خدمت به مردم شریف کشور، اثبات حقانیت، کاردانی و اثربخشی خدمتگزاران عرصه سلامت در کلیه سطوح  و کسب جایگاه واقعی ایشان در اذهان عمومی و اعتقاد مدیران ارشد کشور بود.

در این لوح، قدردانی محبت آمیز مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، اقشار مختلف مردم، اصناف، سازمانهای مردم نهاد، هنرمندان، اهل قلم، روحانیون، دانشگاهیان، اصناف، بازاریان و رسانه‌ها از اقدامات ارزنده و شبانه روزی کادر درمان، پاداش گرانسنگی برای تلاش بی دریغ دانسته شده که رضایت حق تعالی را نیز به دنبال دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرده است: امید است با بهروزی و بهبودی مردم شریف کشورمان که حاصل مرحمت الهی و سخت کوشی همه همکاران گرانقدر در عرصه بهداشت، درمان، خدمات آموزشی و پژوهش است نشاط و شادمانی زینت لحظه‌های ارزشمند عمرتان باشد.

ویروس کرونا برای نخستین بار در اول اسفندماه سال ۹۸ پس از شهر قم در اراک به ثبت رسید.     
شبکه بهداشت و درمان خمین در سال ۹۶ به دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی ارتقا یافت و در حال حاضر ۴۳۰ دانشجو در پنج رشته پرستاری، هوشبری، اتاق عمل، فوریت‌های پزشکی و مامایی در این دانشکده در مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

ر اساس آمارهای رسمین، ۸۲هزار و ۲۱۱ نفر تا ظهر روز یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. همچنین با فوت ۸۷ نفر ظرف ۲۴ ساعت گذشته شمار جانباختگان این بیماری کرونا در کشورمان به پنج هزار و۱۱۸ نفر رسیده است.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha