۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰:۵۷
کد خبر: 83758385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صاحبان ۴۸ واحد تجاری و مسکونی آستارا اجاره بهای خود را بخشیدند

آستارا - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: صاحبان ۴۸ واحد تجاری و مسکونی این شهرستان با بخشش اجاره فروردین و اردیبهشت ماه به پویش «بخشش اجاره بها» در ایام شیوع کرونا پیوستند.

سامان ساسانیان عصر دوشنبه در فرمانداری آستارا افزود :عمده این واحدها شامل نانوایی، باشگاه های ورزشی و اغذیه فروشی است.

وی توضیح داد : این پویش با همکاری خبرنگاران با هدف ترویج مهر و مهربانی و کمک به آسیب دیدگان از شیوع کرونا راه اندازی شده تا در این راستا مالکان واحدهای تجاری و مسکونی تا زمان ریشه کنی بیماری کرونا مقداری از اجاره بهای املاک خود را نگیرند.

وی گفت : بازاریان و مالکان اماکن تجاری آستارا همواره در کارهای خیر مشارکت دارند و اکنون باید در کنار اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی همدیگر را در مسیر گذر از بحران کرونا یاری کنند.

معاون فرماندار آستارا یادآور شد: فعالیت آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران‌ها، اغذیه ‌فروشی‌ها، طباخی و فست ‌فودها، بازارهای روز و نمایشگاه‌ها، مجتمع ‌های آب‌ درمانی، گیم ‌نت‌ها، باشگاه‌های ورزشی و بدن ‌سازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌ خانه‌ها و چایخانه‌ها به عنوان اصناف پرخطر همچنان ممنوع است.

 بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و پنج هزار واحد تجاری در غرب گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده و بازار ساحلی با حدود هزار و ۵۰۰ غرفه در حاشیه دریای خزر و گمرک، از مناطق اقتصادی و گردشگرپذیر این شهرستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha