۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 2297
کد خبر: 83759872
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استانداری تهران:‌ باید برای تحقق جهش تولید در پساکرونا آماده شویم

تهران- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: باید خود را برای تلاش هر چه بیشتر جهت تحقق جهش تولید در شرایط پساکرونا آماده کنیم.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جریان بازدید سرزده از بخشداری چهاردانگه و در ادامه احمدآباد مستوفی افزود: خدمات رسانی بهینه به مردم برای رفع مشکلات و کمبودهای به وجود آمده در اثر بیماری ویروس کرونا ضروری است و باید اقدامات معطوف به این امر باشد.

وی از اتحاد و همدلی مردم و مسئولان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

حسن بیگی ادامه داد: تلاش‌های صورت گرفته در راستای مبارزه با ویروس کرونا در بخش چهاردانگه توسط بخشداری، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی شهر و روستاها، نهادهای انقلابی چون بسیج، سایر ارگان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و مرتبط در کنار همکاری‌های هوشمندانه مردم ستودنی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران همچنین گفت: با توجه به بروز برخی از مشکلات اقتصادی متاثر از شرایط کرونا باید ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی درصدد باشیم تا از مشکلات مردم و اصناف بکاهیم و تلاش خود را معطوف به ارتقا وضعیت استان در زمینه های مختلف کنیم.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع مبتلایان به ویروس کرونا تا ظهر روز دوم اردیبهشت در کل کشور به ۸۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسید که از این تعداد پنج هزار و ۲۹۷ نفر جان خود را از دست داده اند و ۶۰ هزار و ۹۶۵ نفر بهبود یافته اند.

تاکنون ۳۶۵هزار و ۷۲۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha