۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 83761959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به مناطق محروم شمال غرب کشور ارسال شد

تهران- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش از ارسال حدود ۲۶۰۰ بسته معیشتی و ۲۴۰۰ بسته بهداشتی به مناطق شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم علی حاجی لو در آئین بدرقه کاروان همدلی در ارومیه اظهار داشت: کاروان عظیم کمک‌های مومنانه کارکنان قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش در لبیک به رهبر معظم انقلاب  ۵ هزار بسته معیشتی و بهداشتی را روانه مناطق محروم شمال غرب کشور کرد.
امیر سرتیپ دوم حاجی لو ادامه داد: این هدایا بخش کوچکی از کمک‌های مومنانه و عاشقانه کارکنان این قرارگاه جهت شرکت در جشن همدلی با خانواده‌های عزیز نیازمند کشور است و تعداد زیادی از کارکنان قرارگاه به صورت داوطلبانه درصدی از حقوق خود را در این راه خداپسندانه به هموطنان خود هدیه کردند.

وی اضافه کرد: این کمک‌ها با ۱۶۰ دستگاه خودرو در قالب حدود ۲۶۰۰ بسته معیشتی و حدود ۲۴۰۰ بسته بهداشتی با اجرای رزمایش همدلی در حضور مسئولین و فرماندهان ارشد شهرستان ارومیه با دستور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش پس از برگزاری رژه خودرویی به مناطق هدف رهسپار شدند.
رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیروی زمینی ارتش در شمالغرب کشور روز پنجشنبه و در آستانه ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به نیازمندان  برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha