به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی موسسه محک، آراسب احمدیان مدیرعامل محک با بیان اینکه در جوامع ملی و بینالمللی بنگاههای اقتصادی، صاحبان کسب و کار به منظور تأکید بر لزوم رعایت فاصلهگذاری اجتماعی «لوگو» سازمان خود را تغییر دادهاند، گفت: اقدام بینالمللی تغییر لوگو برندهای مطرح جهان، میتواند زمینه افزایش آگاهی جامعه نسبت به این بحران جهانی را بالا ببرد. محک نیز به عنوان سازمانی که همواره دغدغه حفظ سلامت جامعه را دارد، به عنوان نخستین سازمان مردمنهاد در ایران همراه این کمپین جهانی شد و با تغییر لوگو، محک اهداف، اقدامات و دغدغههای خود را در روزهای مبارزه با کرونا به آن پیوند زد.
وی با بیان اینکه محک به منظور حفظ سلامت جامعه و عمل به مسئولیت اجتماعی خود، فاصلهگذاری اجتماعی را از نخستین روز شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته، افزود: تسهیل در پرداخت هزینههای دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان با تلاش برای حداقل حضور خانوادهها در محک، ایجاد بالاترین سطح استاندارد و امنیت بهداشتی در بیمارستان فوقتخصصی سرطان کودک محک، کاهش حضور پرسنل مؤسسه با شناسایی بستههای دور کاری، بازطراحی وبسایت محک برای دسترسی راحت نیکوکاران و ایجاد حساب کاربری در سایت و تسهیل پرداخت آنلاین، عدم فعالیت دفاتر جلب مشارکت و توزیع قلک تا ابتدای اردیبهشت ماه و آغاز فعالیت این واحدها با رعایت پروتکلهای بهداشتی، از جمله اقدامات محک در این زمینه بوده است.
مدیرعامل محک ادامه داد: با توجه به تغییرات لحظهای شرایط کرونا در کشور، این اقدامات توسط محک به صورت مستمر بررسی و به روز رسانی میشود. همچنین این اقدامات به صورت شفاف در وبسایت محک قابل دسترسی است.
احمدیان با بیان اینکه نیکوکاران در حال حاضر میتوانند به طور مستقیم از طریق وبسایت محک برای تأمین هزینه ماسک و تجهیزات بهداشتی به کودکان مبتلا به سرطان کمک کنند، خاطرنشان کرد: زندگی فرزندان کوچک محک سالهاست که با فاصلهگذاری اجتماعی عجین شده زیرا ضعف سیستم ایمنی بدن کودکان مبتلا به سرطان، آنها را در برابر کوچکترین ویروس و میکروبی ضربهپذیر میسازد.
وی افزود: قهرمانان کوچک محک برای پیروزی در مسیر مبارزه با سرطان سخت مبارزه میکنند و اکنون که شرایط برایشان سختتر شده، تلاش میشود با حفظ فاصله اجتماعی درمان آنها متوقف نشود. به امید آنکه با همدلی تمامی ارکان جامعه، کشور و همه جهان این روزهای سخت را با سلامتی سپری کنند.
نظر شما