۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۱۱
کد خبر: 83764348
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه آزاد گرنت پژوهش‌های کرونا را ۵۰ درصد افزایش داد

تهران - ایرنا - دستاوردهای تحقیقاتی مرتبط با کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی امکان بهره‌مندی تا ۵۰ درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند.

به گزارش روز شنبه دانشگاه آزاد اسلامی، مدیرکل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی این دانشگاه گفت: دستاوردهای تحقیقاتی مرتبط با کرونا و جهش تولید، امکان بهره مندی تا ۵۰ درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند.

علی جهان با بیان اینکه دستاوردهای تحقیقاتی مرتبط با کرونا و جهش تولید، امکان بهره مندی تا ۵۰ درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند، گفت: در بحث اعطای پژوهانه و به منظور ترغیب اعضای هیأت علمی به انجام پژوهش های ماندگار ملی و ایده هایی که به حل مشکلات کشور کمک کنند، براساس تبصره ۳ از ماده ۱ آیین نامه پژوهانه تشویق مضاعف در نظر گرفته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امکان افزایش تا ۵۰ درصد امتیاز فعالیت‌های پژوهشی معطوف به رفع مشکلات کشور در آئین نامه ارتقا نیز پیش بینی شده و لذا فعالیت های پژوهشی مرتبط با ابعاد مختلف کرونا و زمینه ساز رونق تولید فعلا از این مزیت در حوزه پژوهانه برخوردار خواهند شد.

 جهان گفت: در نظر گرفتن تشویقی های مادی و معنوی به منظور ایجاد انگیزه در محققان گام بزرگی در جهت حل مشکلات کشور خواهد بود.

به گزارش وزارت بهداشت تاکنون ۸۹ هزار و ۳۲۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶۵۰ نفر رسید.

 از دیروز تا امروز -۶ اردیبهشت ۱۳۹۹- و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۹ هزار و ۳۲۸ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha