۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1061
کد خبر: 83764732
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی کالک تا پایان ماه رمضان تمدید شد

تهران-ایرنا- مسابقه‌ بزرگ کتابخوانی «کالک تشکیلات» به دلیل استمرار تعطیلی دانشگاه‌ها و درخواست مخاطبان تاپایان ماه رمضان تمدید شد.

پایگاه اطلاع رسانی کالک وابسته به سازمان بسیج دانشجویی امروز-یکشنبه- اعلام کرد دانشجویان و تمام دوست‌داران کتاب و کتابخوانی، برای شرکت در بخش اصلی پویش و مسابقه‌ کتابخوانی «کالک تشکیلات» با عضویت در سایت سامانه‌ کالک و درخواست ارتقا، می‌توانند یک تا چند کتاب از مجموعه را خریداری و پس از مطالعه‌ در آزمون آنلاین شرکت کنند.
پیش از این ۱۹ اردیبهشت ماه، زمان برگزاری آزمون بودکه با تمدید مهلت ثبت نام در عید فطر آزمون برگزار می شود.

ثبت نام و عضویت در سامانه کالک به نشانی /=kalk.ir/account/signup/?next و ورود و درخواست ارتقای حساب نیز از طریق /kalk.ir/account/login قابل انجام است.
شرکت کنندگان بخش جنبی پویش و مسابقه‌ کتابخوانی نیز باید صفحه کالک را در اینستاگرام به نشانی instagram.com/kalk_ir دنبال کرده و با محتوایی (عکس، متن، صوت، کلیپ و غیره) از کتاب‌های «کالک تشکیلات» و هشتگ‌های #کالک_تشکیلات و #عید_با_کتاب یک یا چند پست منتشر نمایند و صفحه کالک را در پست منتشرشده معرفی (تگ) کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب‌ها و همچنین اطلاع از تخفیف‌های پلکانی آن، می‌توانند در شبکه‌های‌مجازی به آدرس @kalk_admin پیام ارسال کنند.
کتاب‌های کالک تشکیلات مجموعه منسجم و شناسنامه‌دار آموزش کار تشکیلاتی برای تشکل‌های دانشجویی است. در این مجموعه سعی بر آن بوده که محتوا به گونه‌ای آماده و دسته‌بندی شود تا اعضای تمام تشکل‌های دانشجویی بتوانند از آن بهره ببرند و از این مجموعه در شکل‌گیری، انسجام و فعالیت تشکل خود در دانشگاه‌های مختلف کشور استفاده نمایند.
این مجموعه سه‌جلدی دانشجویان تشکلی را در سه حوزه جذب و مخاطب‌شناسی، رشد و کادرسازی و مدیریت و برنامه‌ریزی تشکل آموزش می‌دهد و آنها را برای فعالیت در این زمینه در دانشگاه توانمند می‌کند.
این مجموعه سه‌جلدی را رضا باقری کاکلکی، رضا جلالی و رضا حیدری سورشجانی با حمایت و همراهی سامانه کالک (سامانه جامع مدیریت تشکل‌های دانشجویی) تالیف کردند و انتشارات سازمان بسیج دانشجویی انتشار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha