۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۲:۲۸
کد خبرنگار: 1235
کد خبر: 83765925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کاهش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جمهوری آذربایجان

  باکو -  ایرنا – ستاد عملیاتی ویژه هیات دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله با کرونا ویروس روز یکشنبه طی گزارشی درباره کاهش شمار مبتلایان به این ویروس و افزایش تعداد افراد درمان و ترخیص شده  از بیمارستان، خبر داد .

به گزارش این ستاد عملیاتی ویژه ، در یک روز اخیر  در مجموع ۲۸ مورد جدید ابتلای به کرونا ویروس در جمهوری آذربایجان شناسایی شده و ۵۹  نفر درمان و از بیمارستان ترخیص شدند .

  در این گزارش تعداد  کل مبتلایان به کرونا ویروس در جمهوری آذربایجان  یک هزار و ۶۴۵ نفر اعلام و تصریح شده است که یک  هزار و ۱۳۹ نفر از این افراد درمان و ۲۱ نفر نیز جان  خود را از دست دادند .

  در حال حاضر ۴۸۵ تن مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان های تخصصی جمهوری آذربایجان تحت درمان قرار می گیرند که وضعیت ۱۸  نفر از آنها وخیم اعلام شده است .  

  دولت جمهوری آذربایجان در قالب اقدام های پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، قرنطینه‌ای یک‌ماهه تا ۱۵ اردیبهشت را در سراسر کشور اعلام کرد که در چارچوب آن، رفت و آمد در این  کشور با جمعیت نزدیک به ۱۰ میلیون نفری منع شده است. شهروندان آذری فقط با ارسال پیامک به سامانه الکترونیکی وزارت کشور می توانند روزانه مجوز دو ساعت تردد برای حضور در فروشگاه های مواد غذایی، داروخانه و بیمارستان ها را دریافت کنند.

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha