۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83768924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقه ادبی داستان‌نویسی امید در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

ارومیه- ایرنا- فراخوان مسابقه ادبی «داستان نویسی امید» با هدف تولید آثار ادبی و ایجاد رقابت بین هنرمندان جوان استان منتشر شد.

معاون فرهنگی حوزه هنری آذربایجان غربی روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقه ادبی با موضوع «بیماری کرونا» در ۲ بخش داستان کوتاه و جستار برگزار می‌شود.

پدرام رحمانی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار ادبی خود را تا ۶ خرداد امسال به نشانی الکترونیکی omidfest۹۹@gmail.com ارسال کنند.

وی اظهار داشت: جامعه هنری در معرفی بیماری کرونا برای عموم جامعه از زبان هنر و ایجاد روحیه اجتماعی در راستای مقابله با این بیماری باید بیشترین استفاده را بکند.

وی گفت: داستان‌نویسان این استان می‌توانند آثار هنری خود را در موضوع‌های مختلف ازجمله تاثیر بیماری کرونا بر روابط اجتماعی، ایثار و فداکاری کادر درمانی و پزشکی در این روزهای خاص، فعالیت‌های مردمی در راستای مقابله با بحران کرونا و همبستگی عمومی در بحران‌ها به دبیر هنری این فراخوان ادبی ارسال کنند.

وی بیان کرد: موضوع پاکبانان و نیروهای امنیتی، تاثیرات اقتصادی و فرهنگی کرونا، توکل و توسل به خداوند متعال و ائمه اطهار (ع)، احتکار و سوء استفاده برخی افراد از این مساله از دیگر موضوعاتی است که علاقه‌مندان می‌توانند در این حوزه تولید اثر کرده و جایزه های نقدی خود را بر اساس اعلام فراخوان دریافت کنند.

به گزارش ایرنا داستان‌ها یکی از مهمترین و موثرترین ابزارهای هنری در معرفی و ثبت وقایع اجتماعی هستند که در قالب کتاب، فیلم، سریال و انیمیشن عرضه می‌شوند که امروزه استفاده از داستان‌ها بخصوص در فضای مجازی عرصه جدیدی را برای مخاطبان ایجاد کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha