۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83769205
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

 ۶۰۰ هزار عدد ماسک در داروخانه‌های آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی از خریداری و واردات حدود ۶۰۰ هزار عدد ماسک خبر داد و گفت: کار توزیع این تعداد ماسک به صورت تدریجی از هفته آینده در داروخانه‌های استان آغاز می‌شود.

بهنام شهدی روز چهارشنبه در سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان و دهمین جلسه کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: با توزیع تدریجی این تعداد ماسک، بخشی از نیازهای مردم در این زمینه تامین و شاهد ثبات نسبی این کالا در بازار خواهیم بود.

وی با قدردانی از مشارکت فعالانه خیران در تهیه بسته‌های معیشتی اظهار داشت: کار آماده‌سازی و توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا در استان در حال انجام است که کار توزیع آن در قالب ستاد مشارکت‌های مومنانه مردم استان با مشارکت خیران، استانداری، سپاه شهدا و دفتر نماینده ولی فقیه در استان در ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ١٠٠ گروه بازرسی در استان، اظهار داشت: با توجه به برخورد قانونی با سوءاستفاده‌کنندگان در بازار، ضروری است رسانه‌ها و به‌ویژه صدا و سیما با تهیه گزارش‌های خبری مختلف مردم را نسبت به اعمال قانون در مورد واحدهای متخلف آگاه سازند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از زحمات فعالان رسانه در امر آگاه‌سازی مردم نسبت به ابعاد مختلف بیماری کرونا و روش‌های پیشگیری از آن، گفت: متاسفانه در این ایام تعدادی از فعالان رسانه نیز دچار آسیب‌های‌ اقتصادی شده‌اند که از بانک‌های عامل استان می‌خواهیم با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بخشی از این خسارت‌های وارده را جبران کنند.

تسریع در تامین نهاده‌های دامی و نظارت بیشتر بر قیمت کودهای شیمیایی توسط توسط سازمان جهاد کشاورزی، جلوگیری از خروج گندم از استان و نظارت بیشتر در روند توزیع کالاهای اساسی در فروشگاه‌های زنجیریه‌ای از جمله مصوبات این جلسه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha