۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 83770594
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۰۰ هزار ماسک در کانون‌های فرهنگی تربیتی لرستان تولید شد

خرم‌آباد - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار ماسک در کارگاه‌های کانون‌ فرهنگی تربیتی این استان تولید شد.

حجت مومنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا  ۶ کارگاه تولید ماسک در سطح کانونهای فرهنگی تربیتی این استان فعال شد.

وی با بیان اینکه در این کارگاه ها دانش اموزان و مربیان فعالیت دارند افزود: کانون‌های فرهنگی تربیتی با مشارکت خیران و واحدهای سازندگی سپاه پاسداران، دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا اقدام به تشکیل کارگاه‌های تولید ماسک نمودند.

مومنی اظهار داشت: در این کارگاه ها مواد اولیه مخصوص از طریق خیران و سپاه تهیه و آماده سازی ماسک ها توسط کانون های فرهنگی تربیتی با نظارت آموزش و پرورش انجام می شود که ماسک ها  پس  از تولید و بسته بندی بهداشتی و اصولی توسط گروه های جهادی در بین مردم‌ توزیع می گردد.

وی ادامه داد: کارگاه های تولید ماسک کانون های فرهنگی تربیتی استان در شهرستان های خرم آباد، بروجرد، دورود، پلدختر و نورآباد با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود این مراکز فعال شدند.

مومنی اضافه کرد: در روزهای نخست فعالیت این کارگاه ها روزانه ۶ هزار و ۵۰۰ ماسک در این مراکز تولید می شد و اکنون بر اساس میزان سفارش دریافتی در این کارگاه ها ماسک تولید می شود.

وی گفت: در کارگاه امام علی روزانه ۴۰۰ ماسک نانو با نظارت دانشگاه علوم پزشکی برای استفاده کادر درمان استان تهیه می شود.

۳۵۲ هزار دانش آموز لرستانی در چهار هزار و ۸۵۰ آموزشگاه تحصیل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha