۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۱۶
کد خبر: 83770847
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

متهم به کلاهبرداری از ۱۹۰ شهروند سنندجی دستگیر شد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۱۶
کد خبر: 83770847
متهم به کلاهبرداری از ۱۹۰ شهروند سنندجی دستگیر شد

سنندج -‌ ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان گفت: متهم به کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی از ۱۹۰ شهروند سنندجی دستگیر شد.

سردار علی آزادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران اداره عملیات پلیس امنیت در پی یک کار اطلاعاتی و پلیسی هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری از شهروندان سنندجی شدند.

وی یادآور شد: متهم به بهانه ساخت و ساز و با فریب شهروندان اعتماد آنان را جلب و پس از دریافت مبالغی هنگفت، از دید مالباختگان مخفی می‌شد.

سردار آزادی افزود: پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان و ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی موضوع دستگیری کلاهبردار به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی‌ها و تحقیقات ماموران مشخص شد متهم در یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان غربی اقدام به ساخت و ساز کرده و از آن طریق از شهروندان آن استان هم به همین روش کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: پس از اخذ نیابت قضایی ماموران به شهرستان مورد نظر در استان آذربایجان غربی اعزام و طی یک عملیات غافلگیر کننده موفق به دستگیری متهم شدند.

وی با اشاره به کشف بیش از یک هزار برگه مشتمل بر قرداد و اسناد مربوطه و یک دستگاه لب تاپ حاوی محتویات مجرمانه از مخفیگاه مهتم اظهار داشت:‌ متهم در تحقیقات به عمل آمده به کلاهبرداری از ۱۹۰ شهروند سنندجی به این شیوه اقرار و به بیش از ۵۰ میلیادر ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد.

باند سه نفره سرقت به عنف در سنندج متلاشی شد

رییس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی کردستان هم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف منزل در برخی از محلات شهرستان سنندج موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار داشت:‌ این سرقت‌ها به شیوه خوراندن آبمیوه مسموم به صاحب خانه که اکثر سوژه‌ها از افراد مسن بودند صورت می‌گرفت.

وی یادآور شد: با راهنمایی شاکیان، ‌اعضای سه نفره باند سرقت به عنف شامل ۲ مرد و یک زن شناسایی شده و در یک عملیات توسط پلیس دستگیر و در تحقیقات به جرم خود اقرار کردند.

سرهنگ فاتحی افزود: افراد دستگیر شده در تحقیقات به سه فقره سرقت به عنف به این روش اقرار کردند که با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

وی یادآور شد: شهروندان به منظور پیگیری از این گونه جرایم هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و مانع بازکردن درب منزل توسط اطفال و افراد سالخورده بر روی افراد ناشناس شوند.

بیش از ۱۰ هزار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی کردستان هم گفت:  ۱۰ هزار و ۷۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق توسط ماموران کشف شد.

سرهنگ افشین شاه حسینی افزود:‌ ماموران پلیس امنیتی استان این میزان کالا را در یک خودروی سواری تیبا که در محور سنندج به دیواندره در حرکت بود کشف کردند.

وی بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد اضافه کرد:‌ ارزش کالاهای قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

۱۰ تُن چوب قاچاق در دهگلان کشف شد

فرمانده انتظامی دهگلان هم گفت: ماموران پلیس در ایست و بازرسی صلوات آباد حین کنترل خودروهای عبوری یک کامیون حامل ۱۰ تُن چوب قاچاق را متوقف کردند.

سرهنگ کامبیز رستم‌نیا افزود: ارزش این میزان چوب قاچاق ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده و یک نفر نیز در این زمینه دستگیر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha