۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۱۳
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83771334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجتمع جدید بهداری زندان مرکزی ارومیه افتتاح شد

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۱۳
کد خبر: 83771334
مجتمع جدید بهداری زندان مرکزی ارومیه افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- مجتمع جدید بهداری زندان مرکزی ارومیه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه و مسوولان حوزه‌های بهداشت درمان و قضایی استان به بهره‎‌برداری رسید.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان‌غربی روز پنج‌شنبه در این آیین با ارائه گزارشی از فعالیت‎های صورت گرفته در راستای احداث این مرکز درمانی و بهداشتی گفت: این مجتمع در زیربناییبه مساحت ۶۶۰ مترمربع در مدت ۶ ماه احداث شده و ۱۱ تخت اورژانسی با قابلیت افزایش تا سقف ۲۰ تخت‌خواب در آن تعبیه شده است.

حمزه بروجنی افزود: برای ساخت مجتمع بهداری جدید، کل فضای قبلی تخریب، بهسازی و بهینه‌سازی شد که این بهسازی‌ها شامل کف‌سازی، ساخت دیوار، اجرای سیستم گرمایش از کف، رنگ‌آمیزی، ایجاد هواخوری برای  اتاق‌های ویژه TIB  و MDR، راه اندازی تاسیسات برقی، فنی و مهندسی بود.

وی اضافه کرد: برای خرید تجهیزات از قبیل اکسیژن‌ساز، اتو کلاو، تخت‌خواب، تجهیزات اتاق مانیتورینگ، هواسازها، تجهیز  داندانپزشکی و آزمایشگاه در این مرکز بیش از چهار میلیارد ریال هزینه شد.

وی بیان کرد: کل هزینه ساخت و تجهیز این مرکز به ۲۰ میلیارد ریال می‌رسد.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان‎غربی ادامه داد: برخی دیگر از طرح‌های عمرانی در راستای بهبود فضای زندان در حال اجراست که طی ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، افزایش خدمات درمانی و بهداشتی در نقاهتگاه‌ها از جمله مهمترین برنامه‌های سازمان زندان‌ها در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha