۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۳۲
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 83772167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در استان سمنان ۲ برابر شد

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۳۲
کد خبر: 83772167
کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در استان سمنان ۲ برابر شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: کشف تجهیزات پزشکی در این استان سال ۹۸ از یکهزار عدد، با افزایش ۱۰۰ درصدی به ۲ هزار و هفت عدد رسید.

حسن اسلامی راد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ۲ هزار و هفت عدد انواع تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش هشت میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال سال گذشته در استان سمنان کشف شد که این میزان در سال ۹۷ یکهزار و یک عدد به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال بود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: ارزش ریالی تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شده در استان سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، یک هزار و ۵۲۸ درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه  ۶۲۸ هزار و ۳۷۲ قلم داروی قاچاق با تلاش نیروی انتظامی سال ۹۸ در استان کشف شد، اضافه کرد: ۵۸۴ هزار و ۱۱۲ قلم داروی قاچاق سال ۹۷ با هوشیاری پلیس در استان سمنان کشف شده بود و آمار نشاندهنده افزایش ۷.۶ درصدی کشف داروی قاچاق در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ است.

وی ادامه داد: ارزش ریالی داروهای قاچاق کشف شده در استان سمنان سال گذشته ۱۸ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان بیان کرد: ارزش ریالی داروهای قاچاق  کشف شده در استان سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ افزایشی ۱۸۰.۸ درصدی داشت.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی ۵۸۴ هزار و ۱۱۲ قلم داروی قاچاق کشف شده در استان سمنان سال ۹۷ طبق نظر کارشناسان ۶ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال برآرود شد.

سال ۹۸ تعداد ۶۷۴ نفر در زمینه قاچاق در استان سمنان دستگیر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha