۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 83773452
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آغاز توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی در میاندوآب

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳
کد خبر: 83773452
آغاز توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی در میاندوآب

مهاباد- ایرنا- فرماندار میاندوآب گفت: چهارهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از امروز، یکشنبه در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

مهدی قهرمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، یک‌هزار و ۷۰۰ بسته توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و ۲ هزار بسته نیز توسط ستاد پشتیبانی طرح کمک‌های مومنانه استان تامین شده است.

وی با بیان اینکه همچنین ۶۰۰ بسته توسط خیّران میاندوآبی تامین شده، افزود: اقلام توزیعی شامل گوشت، برنج، روغن، خرما و ماکارونی است.

وی اضافه کرد: ارزش هر یک از این بسته‌ها از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با احتساب بسته‌های معیشتی این مرحله، حدود هشت هزار بسته در این شهرستان توزیع شده ‌است، اظهار داشت: ارزش ریالی کالاهای معیشتی توزیع شده در این شهرستان تاکنون به ۲۵ میلیارد ریال می رسد.

«قهرمانی» با قدردانی از سمن‌ها، خیّران، مردم نوعدوست و نهادهای میاندوآب به منظور مشارکت و همکاری در تهیه، جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی گفت: علاوه بر این میزان کمک های معیشتی، خیران این شهرستان در امر ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر، اهدای تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی و همچنین توزیع اقلام بهداشتی نیز نقش پررنگی داشتند.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha