۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۴۷
کد خبر: 83775801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ واحد تولیدی و کارآفرینی در اردبیل به چرخه تولید بازگشت

اردبیل - ایرنا - رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با تلاش و پیگیری کمیته حمایت قضایی در یک سال اخیر بیش از ۴۰ واحد تولیدی و کارآفرینی در استان به چرخه فعالیت مجدد بازگشت.

سیدناصر عتباتی روز سه‌شنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری ضرورت احیای واحدهای تولیدی نیمه‌تعطیل و تعطیل شده را یادآور شد و افزود: در این باب آنچه که مهم به نظر می‌رسد انسجام در برنامه‌ریزی مسوولان دولتی و همراهی بخش خصوصی است که خود عاملی برای تحقق شعار سال و توجه به رشد و بالندگی بهره‌وری است.

وی با تشریح اهمیت و ارزش کار و منزلت کارگری از دیدگاه مکتب اسلامی گفت: به یقین یکی از رویکردهای اصلی و راهبردی نظام توجه به تولید، اقتصاد، کار و تلاش  بوده و نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید بر اهمیت موضوع بیشتر صحه گذاشته و وظایف و رسالت‌های مسوولان و کارگزاران را در حمایت از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال از نظر اخلاقی، شرعی و قانونی مضاعف کرده است.

عتباتی رونق بخشیدن به اقتصاد را علاج‌بخش حل مشکلات فعلی جامعه دانست و اظهارداشت: در استان نیز همه مسوولان و دستگاه‌های متولی باید با استفاده از ظرفیت بسیار خوب استان در رونق بخشیدن به اقتصاد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 وی افزود: دستگاه قضایی استان همواره و در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه و تاکید رییس این قوه حمایت‌های قضایی و پیگیری‌های قانونی را در راستای رونق بخشیدن به تولید و اشتغال در استان با جدیت و اهتمام مدنظر قرار داده است.

عتباتی افزود: به همین منظور و در راستای حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی در استان سال گذشته به پرونده‌های بیش از ۴۰ واحد تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان رسیدگی شده و بسیاری از مشکلات آنان رفع شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل ادامه‌داد: بسیاری از واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌راکد سال‌های قبل به چرخه تولید بازگشته‌اند.

عتباتی اضافه‌کرد: جهش تولید در بستر کار و تلاش و مجاهدت نیروی انسانی تحقق پیدا می‌کند که در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌ها بر محور ارتقای منزلت کار و کارگر انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha