۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83776555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۸ واحد تولیدی متخلف در مهاباد به دادگاه معرفی شد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵
کد خبر: 83776555
۸ واحد تولیدی متخلف در مهاباد به دادگاه معرفی شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد گفت: هشت واحد تولیدی متخلف این شهرستان در راستای مقابله با شیوع کرونا به دادگاه معرفی شدند.

بارزان دانشمند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با پیگیری موضوع توسط مراجع قضایی و اخذ تعهد از واحدهای متخلف مبنی بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، امکان ادامه فعالیت آنها فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه اکثر واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان در ایام شیوع ویروس کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون هزار و ۵۶۷ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی مهاباد صورت گرفته که در مجموع مشکل نگران کننده‌ای وجود نداشته است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد اظهار داشت: در این رابطه در مجموع ۷۴۵ مورد دارای علایم و از بین آنان ۱۷ مورد مشکوک شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شدند.

«دانشمند»، تاکید کرد: حفظ جان کارگران بر هر مساله دیگری مقدم است و انتظار می‌رود مدیران واحدهای تولیدی تمام موارد و دستورالعمل‌های ابلاغی بهداشتی را برای کاهش شیوع ویروس کرونا به کار گیرند.

وی افزود: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی باید بحث فاصله‌گذاری اجتماعی را با جدیت رعایت و ماسک و دستکش کارگران را تامین کنند.

در شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد بیش از ۲۰ هزار بیمه شده کارگری وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha