۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 1451
کد خبر: 83777193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجلیل از مقام معلم محدود به زمان خاصی نیست

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۱
کد خبر: 83777193
تجلیل از مقام معلم محدود به زمان خاصی نیست

یزد- ایرنا- دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان یزد گفت: تجلیل از مقام معلم محدود به هفته و زمان خاصی نمی‌شود و قدردان معلمان بزرگوار در طول سال هستیم.

علیرضا مصباح فر روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد بزرگداشت مقام معلم استان یزد بر خود لازم می‌داند به صورت مستمر زمینه بروز توانمندی‌ها، ایثار و تلاش معلمان را فراهم آورده و مراتب تقدیر و تشکر آحاد جامعه را از مقام علم‌آموزی و معلم به همکاران معزز فرهنگی منتقل کند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم امسال با توجه به پروتکل‌های بهداشتی و سلامت در جامعه در حال اجراست.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان یزد ادامه داد: برنامه‌های این هفته از روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس معلمین شاخص استان با وزیر محترم آموزش و پرورش در استان آغاز شد.

وی با اشاره به راه اندازی پویش‌هایی برای تقدیر از مقام معلم ادامه داد: پویش سپاس معلم به منظور اظهار تشکر دانش‌آموزان از معلمان در قالب‌های مختلف از جمله فیلم، فایل صوتی، متن، اثر هنری و ... در شبکه های مجازی راه اندازی شده است.

مصباح فر افزود: همچنین پویش معلم ماندگار من از دیگر این پویش ها است که با دریافت آثار فرهنگی، هنری، پژوهشی دانش آموزان استان برای ثبت جلوه‌های ماندگار معلمی توسط سازمان دانش‌آموزی در حال برگزاری است.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان یزد اظهار داشت: اجرای برنامه روایت پژوهی و جمع آوری و انتشار روایت‌های معلمیِ معلمان استان، جلسه ویدئو کنفرانس رئیس جمهور، استاندار و مدیران آموزش و پرورش با نمایندگان معلمان شاخص استان و تجلیل از جهادگران سلامت فرهنگی کلینیک درمانی فرهنگیان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مصباح فر ابراز داشت: در این هفته از جهادگران حوزه تعلیم و تربیت، معلمان فعال در پویش آموزش تعطیل شدنی نیست، معلمان فعال در عرصه تهیه و تولید و انتشارمحتوای الکترونیک در فضای مجازی نیز تجلیل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha