۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 2111
کد خبر: 83778645
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فضای مجازی بهترین ظرفیت برای خانه ماندن است

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۵۹
کد خبر: 83778645
فضای مجازی بهترین ظرفیت برای خانه ماندن است

سنندج - ایرنا - فرماندار شهرستان بیجار گفت: فضای مجازی شهرستان از اتحاد، همدلی و هم فکری مناسبی برخودار بوده و بهترین ظرفیت ممکن برای فرهنگ‌سازی و تشویق مردم به ماندن در خانه و رعایت فاصله اجتماعی است.

علی اکبرورمقانی روز پنجشنبه در پانزدهمین جلسه ستاد پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا که با حضور مدیران و فعالان فضای مجازی در سالن جلسات فرمانداری بیجار برگزار شد اظهارداشت: یکی از مهمترین ظرفیت‌های در دسترس عموم مردم، فضای مجازی است که می توان با تولید محتوای مناسب و ارائه راهکارهای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا در جامعه استفاده کرد.

وی افزود: فضای مجازی در کنار همه انتقادات و طرح مشکلات و کاستی‌های شهرستان، بخشی از مسوولیت مبارزه با شیوع بیماری کرونا و فرهنگ سازی مردم در راستای رعایت مقررات بهداشتی و پروتکل های وزارت بهداشت و درمان را به عهده گرفته است.

فرماندار بیجار با اشاره به اینکه باید ازهمه ظرفیت ها و توان شهرستان در راستای کنترل و کاهش شیوع این بیماری ویروسی استفاده و به کار گیری کرد گفت: فعالان فضای مجازی، آمران امر به معروف و نهی از منکر، فعالان اجتماعی و معتدمین شهر می توانند با استفاده از ارتباطات اجتماعی و مخاطبان خود، نقشی در مهار، کنترل و کاهش روند روبه رشد این بیماری همه گیر کنند.

ورمقانی یادآور شد: با توجه به آسیب های اقتصادی که به مردم وارد آمده است، دولت محترم طرح های ارائه کالای تنظیم بازار را اجرایی نموده است که باید مدیران مربوطه جهت رعایت موارد بهداشتی و فاصله اجتماعی مردم، نهایت تلاش و همت را داشته باشند.

وی با بیان اینکه افزایش آمار تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان بیجار دور از انتظار نیست تصریح کرد: این افزایش ها به علت شناسایی افراد بیماری هستند که هیچ گونه علائمی از کرونا ندارند و تشخیص آن توسط کیت های وزارت بهداشت و درمان است.

فرماندار  بیجار اظهارداشت: اعلائم وضعیت سفید در برخی از شهرهای کشور به منزله ریشه کنی و اتمام بیماری کرونا در آن نیست و باید با رعایت پروتکل های وزرات بهداشت روند کاهشی شیوع را ادامه داد.

وی گفت: مردم در مراجعه به ادارات و ارگان ها استفاده از ماسک را جدی گرفته و به سلامت خود و دیگران احترام گذاشته و موجب شیوع بیماری در جامعه نگردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha