۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۱۶
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 83778676
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کرمان از مردم برای شرکت در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دعوت کرد

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان در پیامی با هدف توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و آشنایی مردم با معارف اسلام و اهلِ بیت (ع)، مردم فرهنگ‌دوست این استان را به شرکت در دهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در متن پیام استاندار کرمان آمده است، فرهنگ دینیِ ما، جلوه‌گاهِ خردورزی و بیانگرِ پایگاه بلندِ علم و دانش است که «العلمُ اصلُ کلِّ خیر». مردمِ عزیز کرمان! کتاب و کتاب‌خوانی مایه آرامش روح و فرصتی مغتنم برای ایجاد تحوّل در زندگی فردی و اجتماعی و راهی به سویِ سعادت انسان و جامعه است.
در ادامه این پیام می خوانیم، تقارن ماه مبارکِ رمضان و برگزاریِ دهمین جشنوارۀ کتاب‌خوانیِ رضوی، فرصتی برایِ تدبّر در اندیشۀ دینی و تلاش برای درک معارف اهل بیت (ع) است.

در بخش دیگری از پیام استاندار کرمان چنین آمده است، اینجانب با باور به این امر که مسیر توسعه، از دانش‌محوری و توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه می‌گذرد و در ادامه مددخواهیِ مدیریتِ استان از جهانِ فرهنگی و با امید اثرگذاری فرهنگ کتاب‌خوانی در ارتقا شاخص‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی، صمیمانه از همه علاقه‌مندان و بویژه نهادها و مردم  شریف استان کرمان، برای شرکت در دهمین دوره جشنواره رضوی دعوت نموده و امیدوارم با مشارکتِ گسترده و پرشور همه علاقه‌مندان به فرهنگ دینی، جشنواره کتاب‌خوانیِ رضوی بتواند در افزایشِ ضریب نفوذِ معارف اسلامی، افزایش دانشِ عمومی مردم از سیره ائمّه اطهار (ع) و تکامل جامعه نقش‌آفرینی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha