۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 83780817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هشت هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا در گناباد توزیع شد

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت: هشت هزار بسته معیشتی در مجموع به ارزش ۱۵ میلیارد ریال طی دو ماه گذشته بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در این شهرستان توزیع شد.

حامد قربانی روز شنبه در حاشیه مراسم توزیع  هزار بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی سپاه گناباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون هم ۱۶ هزار پرس غذای گرم در نقاط مختلف شهری و روستایی گناباد بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا خیران برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع این ویروس پای کار آمدند و در کنار سایر مسوولان و دست اندرکاران ذیربط و نهادهای حمایتی و آستان قدس رضوی به یاری همنوعان خود پرداختند و به دنبال تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی شاهد افزایش این کمکهای انسان دوستانه هستیم.

امام جمعه گناباد هم در این مراسم گفت: هزار بسته معیشتی از مجموع کمکهای اهدایی به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در مجموع به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط بسیج سازندگی روز شنبه بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در این شهرستان توزیع شد که ارزش هر بسته به طور متوسط سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بود.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب  افزود: ۳۲۲ بسته معیشتی به نیابت از ۳۲۲ شهید گناباد و ۸۰ بسته هم توسط حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول اکرم (ص) این شهرستان طی دو روز گذشته توزیع شده بود.

وی یادآور شد: در پی تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام رزمایش حمایت از آسیب دیدگان کرونا، قرارگاهی بدین منظور با حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی و موسسات خیریه تشکیل شده و فعالیتهای آن با هماهنگی دفتر امام جمعه انجام می‌شود.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

تا ظهر روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ،  ۱۰۶ هزار و ۲۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند  و با فوت ۴۸ تن طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۵۸۹ تن رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha