۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۱۰
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 83781557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گام دوم رزمایش کمک مومنانه در شاهرود آغاز شد

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۱۰
کد خبر: 83781557
گام دوم رزمایش کمک مومنانه در شاهرود آغاز شد

شاهرود – ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: تعداد هفت هزار بسته معیشتی در گام دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه بین اقشار کم درآمد و آسیب دیده از کرونا در این شهرستان توزیع می شود.

سرهنگ محمد خوشقدم عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در گام دوم این رزمایش همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) تعداد هفت هزار بسته معیشتی  شامل برنج، گوشت، روغن، رب گوجه فرنگی، سویا، شیرینی،  قند و شکر و ماکارونی تهیه شده که بین اقشار آسیب پذیر توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این بسته ها به همت خیران و جهادگران بسیجی  تهیه شده ، تصریح کرد: این بسته ها از طریق مساجد و پایگاه های بسیج در محله های کم برخوردار و بین اقشار آسیب دیده از کرونا تقسیم می شود.

  فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است ، اظهار داشت : با بررسی های به عمل آمده شناسنامه‌ای از اقشار آسیب دیده از کرونا و همچنین خانواده های بی بضاعت در این شهرستان تهیه شده و بر اساس آن این بسته های معیشتی توزیع می شود.

سرهنگ خوشقدم تعداد بسته های معیشتی تهیه شده در مسجد مدرسه قلعه شاهرود را یک هزار بسته برشمرد و ابراز داشت: تعداد هفت هزار بسته معیشتی در گام سوم این رزمایش در روز قدس توزیع خواهد شد.

در گام  نخست این رزمایش ششم اردیبهشت ماه تعداد هفت هزار و ۶۷۰ بسته معیشتی بین اقشار کم درآمد و آسیب دیده از کرونا در این شهرستان همزمان با سراسر کشور با هدف جهش خیراندیشی برای کمک به خانواده های نیازمند آغاز شد.

در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعداد زیادی از خانواده ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را صادر فرمودند.

شهرستان شاهرود ۲۴۰ هزار تن جمعیت و ۵۳ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha