۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۲۰
کد خبر: 83782476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوزه علمیه خواهران بوشهر تنها با مصاحبه حضوری طلبه می‌پذیرد

بوشهر- ایرنا- مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: در زمان حاضر با توجه به شیوع ویروس بیماری کرونا برای پذیرش طلبه در این مرکز آزمون کتبی برگزار نمی‌شود و داوطلبان فقط با انجام مصاحبه حضوری پذیرش می‌شوند.

حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: پذیرش طلبه در حوزه علمیه بانوان در ۲ مقطع عمومی و تکمیلی انجام می‌شود که در مقطع عمومی در ۲ سطح سیکل و دیپلم این کار انجام می شود.

وی افزود: افرادی می‌توانند در سطح سیکل ثبت نام کنند که پایه هشتم یا نهم متوسطه را حداقل با معدل ۱۵ به پایان رسانده و حداکثر ۱۷ سال سن داشته باشند و دارندگان مدرک دیپلم نیز با حداقل معدل ۱۲ و حداکثر ۴۰ سال سن می‌توانند در حوزه علمیه خواهران ثبت نام کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اضافه کرد: ثبت نام از ابتدای اردیبهشت‌ ماه آغاز شده و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت اطلاع رسانی حوزه علمیه خواهران کشور به نشانی www.whc.ir  ثبت‌نام کنند.

اسماعیلی گفت: هدف حوزه علمیه خواهران تربیت نسل بصیر و عالم، با اخلاق اسلامی، پاسدار حریم خانواده و اشاعه دهنده سبگ زندگی اسلامی است و چشم انداز آن مرجعیت در امور زنان چه در کشور و چه در سطح بین‌الملل است.

وی ادامه داد: حوزه علمیه خواهران استان بوشهر نیز برای همین هدف قدم بر می‌دارد و در بخش بزرگی از جامعه‌سازی و تمدن سازی به عنوان اهداف انقلاب اسلامی به عهده همین حوزه علمیه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: ظرفیت پذیرش در حوزه علمیه خواهران ۳۵۳ نفر است و هم‌اکنون ۱۱ واحد آموزشی خواهران در سطح استان فعال است که از این تعداد ۱۰ واحد در سطح ۲ و یک واحد نیز در سطح ۳ مشغول به فعالیت است.

اسماعیلی افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از کارهایی است که توسط حوزه علمیه خواهران انجام می‌شود و در این ارتباط ۱۲۰ نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران استان به سطح استادی رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha