۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 83784683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش‌ها در مدرسه باید منجر به تربیت شهروندی آگاه و خلاق شود

شهرری - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه ما باید در کنار دانایی، توانمندی دانش‌آموزان هم افزایش یابد و انسان‌هایی توانمند برای جامعه تربیت شوند، گفت: آموزش در مدرسه توام با افزایش دانش باید منجر به تربیت شهروندی خوب، خلاق و تاثیرگذار در اجتماع شود.

محمدصیدلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به نزدیک شدن ایام برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی دانش آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: هر اقدامی که در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان انجام می‌شود، نتیجه و ثمره آن در پایان سال تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفته و در حقیقت تحلیلی از عملکرد یکساله تحصیلی دانش آموزان ارائه می‌دهد.
وی افزود: آموزش تنها بالا بردن دانش نیست بلکه باید تلاش کنیم تا در کنار دانش، نگرش و بینش دانش آموزان خود را بالا ببریم.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح جهان ما با شرایط بسیار خاصی امتحانات را برگزار می‌کنیم، گفت: با تمامی مسائل پیش رو باید تلاش کنیم که ارزیابی ما از دانش آموزان، یک ارزیابی درست و علمی باشد و با کمترین درصد خطا و اشتباه این دوره خاص را نیز به پشت سر بگذاریم.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha