۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83790192
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت در همدان کلید خورد

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹
کد خبر: 83790192
مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت در همدان کلید خورد

همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: برای نخستین‌بار مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت با همکاری موسسه مردم ‌نهاد ققنوس الوند در این استان کلید خورد.

احمدرضا احسانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مسابقه در سه بخش پیش بینی شده است، اظهار داشت: عکاسی با تلفن همراه با موضوع های سفره‌های افطار، شب‌های قدر، نماز جماعت در منزل، حال و هوای سحر، مناجات و راز و نیاز در منزل و روز قدس یکی از بخش‌های مسابقه است که افراد می‌توانند حداکثر سه عکس ارسال کنند.

وی اضافه کرد: ضبط و ارسال تلاوت قرآن ویژه کودکان و نوجوانان به مدت سه تا چهار دقیقه و ارسال دل نوشته با موضوع ماه مبارک رمضان از دیگر بخش‌های مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در سایت این اداره کل به آدرس hamedan.farhang.gov.ir بارگذاری و یا به شماره ۰۹۱۸۵۸۴۰۰۶۲ از طریق پیام‌رسان ارسال کنند.

احسانی مهلت ارسال آثار را تا دهم خرداد و زمان اعلام نتایج را ۲۰ خردادماه عنوان کرد و یادآور شد: نفرات برتر این دوره از مسابقات جوایز نقدی دریافت می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری طرح بهارانه کتاب گفت: این طرح با مشارکت ۱۵ کتابفروشی از بیستم اردیبهشت ماه جاری آغاز و تا سه شنبه هفته جاری ادامه دارد و عرضه کتاب با ۲۰ درصد تخفیف انجام می شود.

احسانی بیان کرد: سقف مجاز خرید برای هر نفر ۱۵۰ هزار تومان است و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰درصد تخفیف از کتاب‌ فروشی‌ های عضو طرح خریداری کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha