۴۴۵۴ واحد مسکن در هرمزگان در حال ساخت است

بندرعباس- ایرنا- ۴ هزار و ۴۵۴ واحد مسکن مهر در استان هرمزگان در حال ساخت است که حدود ۵۰ درصد از این واحدها در ماه‌های پایانی سال آماده بهره برداری خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان روز دوشنبه در نشست ستاد باز افرینی  شهری و شورای مسکن هرمزگان گفت: هم‌چنین تا پایان امسال ۲ هزار و ۵۶۳ واحد مسکن مهر در این  استان به بهره‌برداری می‌رسد.

آرش رضایی  افزود: یک‌هزار و ۸۸۴ واحد مربوط به تعاونی‌های مسکن مهر در هرمزگان نیز دارای پرونده حقوقی در دادگستری هستند.

وی ادامه داد: برای رفع مشکل این تعاونی‌ها، نشستی با رییس کل دادگستری و دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود تا به سرعت به پرونده‌های آنها رسیدگی و مشکلات این واحدها رفع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در خصوص اعطای تسهیلات مسکن مهر طرف قرارداد بانک صادرات نیز گفت: با توجه به تایید نشدن و پرداخت تسهیلات تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال شده است بانک عامل نسبت به پیگیری موضوع و دریافت مجوز افزایش تسهیلات اقدام کند.

رضایی افزود: با توجه به برنامه احداث سالن ۶ هزار نفری در محدوده ورزشگاه خلیج فارس در قبال هزینه اجرای طرح، ۱۰ هکتار از اراضی بلوار امام حسین(ع) شناسایی و به مجری واگذار می‌شود.  

در این نشست در راستای موضوعاتی مرتبط با بازآفرینی شهری از جمله مشکلات موجود در محله چاهستانی‌ها، اسلام آباد و گل کنی شهر بندرعباس نیز تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha