۱۸۷۰ بسته معیشتی میان نیازمندان دیواندره توزیع شد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۳۶
کد خبر: 83792292
۱۸۷۰ بسته معیشتی میان نیازمندان دیواندره توزیع شد

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه دیواندره گفت: یک هزار و ۸۷۰ بسته معیشتی در قالب ۲ مرحله از رزمایش طرح کمک‌های مومنانه، تهیه و میان خانوارهای آسیب پذیر این شهرستان از ویروس کرونا توزیع شد.

سرهنگ پاسدار محمد علیزاده روز دوشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به قشر آسیب دیده از بیماری کرونا، تعداد ۶۲۰ بسته معیشتی در مرحله دوم این رزمایش بین خانوارها توزیع شد.

وی افزود: در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه به قشر آسیب پذیر تعداد یک هزار و ۲۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش ریالی هر بسته ۳۷۵  میلیونر ریال بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شده بود.

سرهنگ علیزاده اضافه کرد: در مرحله دوم نیز ۶۲۰ بسته مواد غذایی، ۱۵۰ بسته مواد بهداشتی به این امر خیر خواهانه اختصاص یافت که مجموعا  یک هزار و ۸۷۰ بسته کمک مومنانه در این دو مرحله در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی یادآور شد: بسته های معیشتی شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، رب، نخود، لوبیا، ماکارونی، خرما، مایع ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و اقلام دیگری است که جز نیازهای اساسی خانواده ها در این وضعیت به شمار می‌روند.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا ظهر دوشنبه ۱۲۲ هزار و ۴۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور نیز به ۷ هزار و ۵۷ نفر رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha