۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۱۴
کد خبر: 83794568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پیروانی: تابع قانون هستیم

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۱۴
کد خبر: 83794568
پیروانی: تابع قانون هستیم

تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تابع قانون هستیم و هر تصمیمی که گرفته شود آن را اجرا می‌کنیم.   

«افشین پیروانی» روز چهارشنبه در جریان گرفتن تست کرونا از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: خداروشکر شروع روزهای خوب در حال رقم خوردن است. از امروز که تست‌گیری از اعضای باشگاه انجام می‌شود و امیدوارم همه در سلامت کامل باشند و شرایط دنیا روز به روز بهتر شود. فردا جواب تست‌های کرونا می‌آید و انشاالله از شنبه بعد از ظهر نیز تمرینات را شروع می‌کنیم.

وی درخصوص صحبت‌هایی مبنی بر اینکه می‌خواهند لیگ را به خاطر پرسپولیس ادامه دهند خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم که دیگر به عقب برنمی‌گردیم و ما نیز همه صحبت‌ها را در این مورد انجام دادیم. ما پرسپولیسیم؛ تیمی که چندین و چند سال قهرمان شده و این اواخر نیز بهترین نتیجه‌ها را گرفته و در صدر قرار دارد. به طور قطع در مورد ما صحبت می‌شود اما خواهش من این است که اگر در مورد تیمی صحبت می‌کنید، سعی کنید اخلاق را رعایت کنید و از حقایق بگویید.

وی ادامه داد: اگر امسال لیگ برتر برگزار نشود، سال آینده نیز لیگ انجام نخواهد شد. فوتبال نشاط را به جامعه برمی‌گرداند. من فکر می‌کنم که باید همدلی و اتحادمان در فوتبال بیشتر شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط شهرهای سفید و میزبانی تهران برای ادامه لیگ تصریح کرد: هر تصمیمی که گرفته شود ما تابع آن هستیم اما سوال من این است که آیا فقط فوتبال تهران در شرایط قرمز است؟ تمام اصناف و شغل‌ها بازگشایی شدند. من خواهش می‌کنم که انقدر به فوتبال حساسیت نشان ندهند. هر جایی که بگویند ما بازی می‌کنیم. بیشترین ضرر از بدون تماشاگر بازی کردن نیز برای ما است چرا که ما بیشترین هوادار را داریم و دوست داریم با حضور آن‌ها به میدان برویم اما ما تابع قانون هستیم و هر تصمیمی که گرفته شود تابع آن هستیم.   

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha