مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اصفهان در گفت و گو با ایرنا محورهای این جشنواره را نماهنگ، شعر و استندآپ کمدی برای سنین ۱۲ تا ۱۸ سال و نقاشی و دابسمش مخصوص سنین ۶ تا ۱۲ سال اعلام کرد.
سید اکبر بنی طبا با بیان اینکه ۲۰ خرداد ماه حداکثر تاریخ برای ارسال خواهد بود، گفت: شرکتکنندگان میتوانند آثار خود را به شماره ۰۹۰۱۸۱۱۲۷۴۲ در برنامههای روبیکا و ایتا ارسال کنند و اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تولید آثار در پورتال روابط عمومی آبفا اصفهان به آدرس pr.abfaesfahan.ir قابل مشاهده است.
وی اضافه کرد: برترین تولیدات در هفته صرفه جویی آب (هفته اول تیرماه)، از طریق پرتال شرکت اعلام و به نفرات اول تا پنجم هر بخش جوایز ارزندهای تعلق خواهد گرفت.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اصفهان با بیان اینکه هر شخص مجاز به ارسال ۲ اثر در هر بخش است، اظهارداشت: تولیدات باید متناسب با شئون دینی و هویت ایرانی باشد و علاوه بر آن کپی برداری از اینترنت یا اثر شخص دیگری نباشد.
بنی طبا با اشاره به اهمیت بکارگیری فضای مجازی برای فرهنگسازی و تشویق همگان به مصرف بهینه آب، تصریح کرد: جلب مشارکت جمعی مردم بویژه آموزش به کودکان و نوجوانان برای استفاده صحیح از نعمتهای الهی از طریق شبکههای اجتماعی از جمله برنامههای چند سال اخیر شرکت آبفا بوده است.
وی خاطرنشان کرد: برای استفاده بیشتر از فرصت پیش آمده در این ایام که اعضای خانواده به دلیل ماندن در خانه با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کونا مدت بیشتری در کنار یکدیگر حضور دارند، یکی از بهترین راهکارها، انجام کارهای سرگرم کننده است، زیرا علاوه بر ایجاد فضای نشاط آور در خانواده، باعث ارتقاء سطح یادگیری، خلاقیت و مشارکت میان اعضا شده و خاطراتی شیرین و به یادماندنی از این روزها در کنار صرفه جویی در مصرف آب به یادگار خواهد گذاشت.
مصرف آب در استان اصفهان از آغاز سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل بطور متوسط ۱۸ درصد بیشتر شده و دلیل این امر شیوع ویروس کرونا و تاکید مسئولان درمانی بر شستشوی بیشتر دستها و رعایت افزونتر مسائل بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری است.
آبفا استان اصفهان یک میلیون و ۱۸۰ هزار مشترک دارد که حدود ۸۰۰ هزار مشترکان خانگی هستند.
نظر شما