نماینده کلیمیان در مجلس: مقابل حمله‌کنندگان به منافع ملی یکپارچه می‌ایستیم

همدان- ایرنا - نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر کسی بخواهد به منافع ملی ما حمله کند یکپارچه جلوی او می‌ایستیم گفت: مهم نیست آن فرد صدام، پمپئو، ترامپ یا نتانیاهو باشد.

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی فرمانداری همدان سیامک مره صدق نماینده ایرانیان کلیمی در ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در بازدید از زیارتگاه استر و مردخای در همدان افزود: تعداد زیادی اماکن مقدس مربوط به جامعه ایرانیان کلیمی در کشور ما وجود دارد و همواره این اماکن مورد احترام ملت ایران بوده و ارگانهای امنیتی و انتظامی برای حراست از این اماکن مقدس کوشش کرده اند.

وی با اشاره به اینکه اتفاق اخیر در محوطه زیارتگاه استر و مردخای به دلیل تعدد ساختمانها و ترددها طبیعی است و می تواند بر اثر اتصال سیم برق، انداختن ته سیگار یا هزاران اتفاق باشد اضافه کرد: آنچه برای من عجیب است اینکه اتفاقی به این کوچکی چطور باعث می شود جرج پمپئو واکنش نشان دهد.

مره صدق اضافه کرد: جرج پمپئو که خود مسوول کشتار تعداد زیادی از زنان و کودکان بی گناه است و به راحتی اماکن مذهبی را در عراق نابود کرده و کشتن آدمها را جزو وظایف خود می داند، چنین انسانی برای چنین اتفاقی واکنش نشان می دهد یک معنی بیشتر ندارد آن هم دشمنی امپریالیزم با منافع ملی ایران است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن ایران دشمن ما است و همانطور که در دوران  دفاع مقدس ایرانیان کلیمی در کنار بقیه مردم  در جنگ تحمیلی شرکت کرده و تعداد قابل توجهی شهید تقدیم انقلاب کردند اکنون نیز اگر کسی بخواهد به منافع ملی ما حمله کند یکپارچه جلوی او می ایستیم مهم نیست آن فرد صدام، پمپئو، ترامپ یا نتانیاهو باشد.

مره صدق با بیان اینکه هر کسی بر علیه منافع ملی ایران قدم بردارد دشمن همه ایرانیان محسوب می شود و همه ما با هم به او حمله می کنیم افزود: ما گوشه گوشه ایران را باهم ساختیم و از آن حراست می کنیم و هیچگاه نمی گذاریم کسی ارزشها و منافع ملی ما را مورد تهدید قرار دهد.

خبر آتش‌سوزی شنبه گذشته در کوچه «اِستر» شهر همدان همزمان با سالگرد بیرون راندن صدها هزار فلسطینی از سرزمینشان که از آن به نام روز «نکبت» یاد می‌شود، بار دیگر نام مقبره «اِستر و مُردخای» که از اماکن مشهور و مورد توجه یهودیان جهان است را به سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی تبدیل کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha