۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 2297
کد خبر: 83799718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار تهران: نگران عادی شدن کرونا بین شهروندان هستیم

تهران - ایرنا - فرماندار ویژه تهران در خصوص کنترل شیوع ویروس کرونا گفت: اکنون اوضاع بهتر شده اما نگران عادی شدن وبروس کرونا در بین مردم هستیم.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اصلاع رسانی فرمانداری تهران، عیسی فرهادی افزود: اگر ویروس کرونا در بین مردم عادی شود به دوران اوج این بیماری باز می گردیم، بنابراین شایسته است شهروندان این ویروس منحوس را جدی بگیرند. 

وی اظهار داشت: برای چندومین بار از مردم درخواست می کنم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند چرا که تنها راه مقابله با ویروس کرونا رعایت اصول بهداشتی  و فاصله اجتماعی است. 

فرهادی خاطرنشان کرد: شهروندان برای تردد در خیابان از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده کنند. 

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که از اواخر دی ماه سال گذشته از کشور چین شیوع یافت و به تدریج در سراسر جهان منتشر شد، علائم شبیه بیماری آنفلوآنزا دارد اما از نظر سرعت انتشار، مقاومت در محیط و کشندگی پیشرفته تر است و تاکنون هزاران  نفر را در سراسر جهان به کام مرگ کشانده است.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، تاکنون ۱۳۵ هزار و ۷۰۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۷۴۱۷ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha