۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 923
کد خبر: 83803774
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رییس مجلس لبنان انتخاب قالیباف را به ریاست مجلس تبریک گفت

تهران - ایرنا- رییس مجلس نمایندگان لبنان با ارسال پیامی، انتخاب محمدباقر قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت و برای وی و مردم ایران تداوم موفقیت و برای جمهوری اسلامی ایران استمرار پیشرفت خواستار شد.

به گزارش روز جمعه خانه ملت، نبیه بری در این پیام تبریک با ابراز خرسندی از انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی، این انتخاب را از جانب خود و نمایندگان پارلمان لبنان تبریک گفت و تداوم موفقیت رییس مجلس، مردم ایران و  استمرار پیشرفت  جمهوری اسلامی را خواستار شد.

در متن پیام رییس مجلس لبنان خطاب به قالیباف آمده است: خبر انتخاب جنابعالی با  رای اعتماد بالای نمایندگان ملت برادر، ایران، به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی در جمهوری اسلامی ایران، مایه خرسندی گردید. افتخار دارم تا به این مناسبت، صمیمانه ترین تبریکات خود و مجلس نمایندگان لبنان را به جنابعالی تقدیم نمایم. موفقیت جنابعالی، مردم ایران و تداوم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و موفقیت و سربلندی مقامات عالی کشورتان را آرزو می‌کنم.

یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز چهارشنبه (هفتم خرداد ۹۹) گشایش یافت و روز گذشته بر اساس آرای نمایندگان «محمدباقر قالیباف» به عنوان رییس و «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» و «علی نیکزاد» به عنوان نواب رییس برای مدت یک سال تعیین شدند.  

مصطفی شنتوب رییس مجلس ترکیه هم امروز (جمعه) با قالیباف تلفنی گفت‌وگو کرد و انتخاب وی را به ریاست مجلس تبریک گفت؛ طرفین در این گفت‌وگوی تلفنی بر همکاری‌های منطقه‌ای تهران و آنکارا برای گسترش صلح و امنیت پایدار تاکید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha