۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 83804519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی زنجان انتخاب شد

زنجان - ایرنا - حمید رکابی با کسب 14 رای از 16 رای ماخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان انتخاب شد.

در این مجمع انتخاباتی که امروز /شنبه 10 خرداد ماه/ در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و با حضور رضا زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی، حمید آسیابان، رییس کمیته امور استان‌های این فدراسیون و علی خلیلی و محمدعلی حمزه‌پور به ترتیب مدیرکل و معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، رکابی با کسب اکثریت آرا، سکان هدایت این هیات را عهده‌دار شد.

برای تصدی ریاست این هیات ورزشی، 2 نفر ثبت نام کرده بودند که روزبه ادیب، قبل از آغاز رای‌گیری از گردونه رقابت ها کنار رفت و شانس را برای انتخاب حریف خود دوچندان کرد.

در این دوره از انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان، 2 نفر از اعضا مجمع (روئسای هیات شهرستان‌های خدابنده و خرمدره) غایب بودند و 2 نفر نیز رای سفید به صندوق انداختند.

مسعود بیات منش که چند ماه قبل از سمت خود به عنوان رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان استعفا داده بود و چند ماهی خانم فرشته وطندوست، سرپرستی هیات را بر عهده داشت. 

این مجمع انتخاباتی، دومین مجمع پس از شیوع ویروس کرونا در زنجان بود که متاسفانه فاصله‌گذاری اجتماعی در آن جدی گرفته نشد و این سهل انگاری انتقادهایی را در بین حاضران داشت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha