۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 1254
کد خبر: 83805593
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عصر شعر مجازی «خورشید جماران» در شمیرانات برگزار می شود

تهران- ایرنا- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات با اشاره به لزوم اجتناب از تجمع و گردهمایی در راستای رعایت دستورات بهداشتی اعلام کرد: محفل «عصر شعر مجازی خورشید جماران» به‌ مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت امام (ره) برگزار می شود.

 به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات، عبدالرضا علی پناه ضمن گرامیداشت یوم اله پانزده خرداد و سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: به‌ همت انجمن شعر و ادب شهرستان، محفل «عصر شعر مجازی خورشید جماران» را با حضور شاعران شمیرانات برگزار می کنیم.

وی هدف از برگزاری این محفل به صورت مجازی را حفظ سلامت و رعایت موارد بهداشتی عنوان کرد و گفت: با توجه به فراگیری بیماری کرونا و تجربه‌ای که از برگزاری پویش های مجازی در ۲ ماه گذشته به دست آوردیم، تصمیم گرفتیم با دعوت از شاعران شهرستان این برنامه را در فضای مجازی برگزار کنیم.

این مقام مسئول افزود: شاعران در تمام مقاطع سنی و در کلیه قالب های شعری مجاز به شرکت هستند و هر شاعر میتواند ۳ اثر به صورت فایل صوتی و متنی ارسال کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: هر ساله در ایام رحلت امام خمینی(ره) مراسم «عصر شعر خورشید جمارن» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و با همکاری انجمن شعر و ادب شهرستان برگزار می­ شود.

براساس این گزارش، علاقه مندان می توانند برای دریافت فراخوان به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال تهران به نشانی shemiranat.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرق پایتخت واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha