نابودی استکبار باتوجه به اصول و راهبردهای امام راحل امکان پذیر است

بندرعباس- ایرنا- مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس گفت: راه نابودی و از بین بردن استکبار جهانی با توجه به اصول و راهبردهای امام راحل امکان پذیر است.

حجت الاسلام موسی خالصی روز دوشنبه در آستانه فرا رسیدن رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد افزود: امام راحل پرچمدار مبارزه با استکبار به تمام معنا بود و این حرکت را با تمام قوت به مقاومت اسلامی تزریق کرده‌اند.
وی بیان داشت: برای پیشرفت در دین، معنویت، اخلاق و تمام برنامه‌های کشور نیز باید خودمان را به  آرمان‌های امام راحل نزدیک کنیم و از اندیشه های بلند و عمیق این شخصیت عظیم استفاده کنیم.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس اظهارداشت: نسخه اصلی انقلاب را باید در اندیشه امام راحل جست وجو کرد چرا که تجربه نشان داده است هر جا متکی به اصول و اندیشه‌های این شخصیت فقید بوده ایم، موفق شده ایم اما هرجا که اندکی فاصله گرفته‌ایم، آسیب دیده ایم.
خالصی یادآورشد: به تعبیر رهبرمعظم انقلاب جدایی از اصول امام راحل و فاصله مردم از اصول و اندیشه‌های ایشان برابر با سیلی خوردن از ناحیه دشمن است.
وی گفت: یکی از مهم‌ترین اصول امام راحل اعتقاد به کمک و نصرت الهی، ضدیت با استکبار، اعتقاد به نقش موثر مردم در پیشبرد این نظام و انقلاب و عدالت خواهی می‌باشد.
این مسوول سپاهی تاکید کرد: راه نجات کشور و تداوم این مسیر نیز توجه کردن به منویات رهبر فرزانه انقلاب خلف صالح امام خمینی (ره) است، امروز کسی می‌تواند ادعای راه امام را داشته باشد که متکی به اصول آن حضرت باشد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha