برگزاری ۳۰۰ آیین سوگواری برای بنیانگذار کبیر انقلاب در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: مردم دارالمومنین در سراسر استان با اجرای ۳۰۰ برنامه آیین سوگواری بنیانگذار کبیر انقلاب را برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) افزود: امروز آیین عزاداری در برخی از مساجد استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی دسته عزاداری در شهرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری با سازمان صدا و سیما به منظور تهیه و پخش محتوای مناسبتی و سخنرانی گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب نیز به صورت زنده در مساجد و فضای مجازی و از طریق ویدئو پروژکتور در محل‌های طرح سلامت اجتماعی پخش می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان همچنین از اجرای پویش تلاوت قرآن و هدیه به روح ملکوتی حضرت امام (ره) خبر داد.

حجت الاسلام نظری اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی وصایای امام (ره) نیز در فضای مجازی و فراخوان ارسال آثار شعرای آئینی انجام شده است.

وی افزود: مدیحه سرایی مبلغان و جامعه مداحان استان همدان برنامه ریزی شده و آیین عزاداری و سینه زنی توسط هیاتهای عزاداری در محوطه آرامگاه باباطاهر برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha