۱۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 1110
کد خبر: 83810441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی ممنوعیت ورود خطیب مسجدالاقصی را تمدید کرد

تهران-ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه با یورش به منزل شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی حکم ممنوعیت ورود او به این مسجد را به مدت ۴ ماه دیگر ابلاغ کردند.

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین الیوم»‌، صبری در سخنانی گفت:‌ گروهی از نیروهای پلیس و اطلاعات اسرائیل امروز به خانه من حمله‌ور شدند و حکم منع ورود به مسجدالاقصی به مدت چهار ماه دیگر را به من ابلاغ کردند.

وی افزود: این ماهیت اشغالگران است، هر اقدام آنها علیه من، اقدام علیه الاقصی است. آنها به این مسجد طمع دارند و این اقدامات اشغالگران کاملا غیرقانونی و در تضاد با آزادی عبادت است. آن‌ها مدعی داشتن کابینه‌ای دموکراتیک هستند در حالی است که اینگونه نیست. 

خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد: ما در کنار الاقصی خواهیم ماند و از آن دفاع خواهیم کرد.

اسرائیل پیشتر نیز حکم منع ورود صبری به مسجدالاقصی را به مدت چهار ماه صادر کرده بود که امروز مدت آن به پایان رسید و اشغالگران بار دیگر آن را تمدید کردند.

پلیس رژیم اسرائیل صبری را به تحریک نمازگزاران علیه اشغالگران متهم کرده‌اند.

وزارت خارجه فلسطین پیشتر ضمن محکومیت شدید حکم رژیم صهیونیستی در ممنوعیت ورود ۴ ماهه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی به این مسجد، این اقدام را نقض آشکار آزادی های دینی و عبادی خوانده بود.

طی روزها و هفته های اخیر در آستانه اجرایی شدن طرح الحاق خودسرانه بخش هایی از کرانه باختری به مناطق تحت کنترل رژیم صهیونیستی، سرکوب فلسطینیان شدت بیشتری پیدا کرده است. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha