۱۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 1434
کد خبر: 83810973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه دیر: اقتدار کشور در گرو پیروی از ولایت فقیه است

بوشهر - ایرنا - امام جمعه موقت بندر دیر گفت: استقلال، عزت و اقتدار کشور در گرو پیروی از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه های نماز جمعه شهر دیر افزود: ولایت فقیه یکی از مسلمات و ضروریات فقه است.

وی گفت: در عصر غیبت امام عصر ولایت فقیه نزد علمای بزرگ همچون امام مطرح بوده است.

امام جمعه موقت دیر اضافه کرد:اکنون استقلال، عزت و اقتدار کشور در ولایت فقیه است و مقام معظم رهبری، رهبر جبهه مقاومت است که توانسته در برابرتحریم ها و تهدیدات خوش بدرخشد و اگر رهبری آگاه و شجاع مقام معظم رهبری نبود اکنون طعمه گرگ های منطقه شده بودیم .

وی افزود: امروزجمهوری اسلامی معادلات جهانی به نفع ایران و جبهه مقاومت تغییر داده است.

حجت الاسلام بحرانی در رابطه با آغاز ثبت نام مدارس علمیه سراسر کشور بیان داشت: ثبت در مدارس علمیه سربازی امام زمان و بهترین باقیات صالحات برای پدران است .

وی یادآورشد: مردم این شهرستان در طرح توسعه صحن حضرت زینب در کربلا خوب نقش آفرین هستند طوریکه ٦٠٠ میلیون تومان برای این امر معنوی و ولایی جمع آوری شده است.

**

 امام جمعه بردخون گفت: احداث ساختمان دارالقرآن بردخون چند سال پیش با مشارکت افراد خیر آغاز شد اما تا هنوز تکمیل نشده و نیازمند ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد تا پیمانکار آن را تکمیل و تحویل دهد.

حجت الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در خطبه‌های نمازجمعه بردخون افزود: مدارس بردخون و شهنیاء نیز نیمه‌تمام مانده و نیازمند اختصاص اعتبار است.

وی گفت: سالن ورزشی بانوان که عملیات اجرایی آن آغاز شده اکنون متوقف و یکی از نیازهای ضروری منطقه است.

امام جمعه بردخون با اشاره  به تندیس سردارشهید یوسف بردستانی اشاره  و اضافه کرد: وقتی از در بسیج بردخون عبور می‌کنم و تندیس سردار را می‌بینم قلبم آتش می‌گیرد، تا کی وضع به این صورت باشد، سرداران و شهیدان خون و جان دادند و خانواده‌های آنان زجر کشیدند، آیا برای نصب تندیس در بردخون جایی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: از فرماندار، بخشدار، شورای اسلامی و شهردار می‌خواهیم به این وضع رسیدگی کنند یا حداقل تندیس را از بسیج خارج کنند تا مردم زجر نکشند.

خطیب جمعه بردخون با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته ابراز داشت: اگر یک فرد صلاحیت نمایندگی ندارد و فرد صالح‌تری است نباید خود را کاندید کند زیرا نمایندگی برای او حرام است.
وی ادامه داد: هیچ خطری برای جامعه اسلامی مانند مسؤولیت افراد فاقد صلاحیت نیست که لازم است پست به افرادی واگذار شود که شیفته و عاشق خدمت باشند نه تشنه قدرت و مقام.

خطیب جمعه بردخون اضافه کرد: بیت‌المال حق همه حتی پیرمرد و پیرزنی است که در دورترین منطقه کشور بدون امکانات زندگی می‌کنند، که باید حق به حق‌دار برسد و انتطار مردم از مدیران این است که به فکر محرومان و نیازمندان باشند و با مفسدان برخورد شود و از رئیس قوه قضاییه می‌خواهیم با اخلالگران اقتصادی به شدت برخورد کنند.

رکنی‌حسینی با اشاره به وضع امروز آمریکا، عنوان کرد: رژیمی که شعار حقوق بشر و آزادی بیان می‌دهد، اکنون دستش به خون بی‌گناهان آغشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha