۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۴۲
کد خبرنگار: 2206
کد خبر: 83812238
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: فرهنگ جدید خدمت رسانی را شکل می‌دهیم

بیرجند - ایرنا - نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: با کمک نخبگان و رسانه‌ها فرهنگ جدیدی را در بستر خدمت به مردم پدید می‌آوریم.

سلمان اسحاقی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرهنگ جدید در برخورد با مدیران و روسای ادارات جزو حیطه کاری ما خواهد بود و تا زمانی که منافع مردم دیده شود و برکات آن را مردم ببینند پیشتیبان مدیران و روسای ادارات خواهم بود و در صورتی که حقوق شهروندان تضییع شود با هیچ مدیری عقد اخوت نبسته‌ام.

وی گفت: مردم ما یک حقی دارند که باید به حق خود برسند و بارها گفته‌ام من سیاسی نیستم و باید انقلابی عمل کنیم و هیچ مدیری هم نمی‌تواند بگوید که با نماینده هم فکر نیستم و باید برای مردم کار کند.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر فضا، فضای دوستانه و خدمت باشد هیچ وقت فضای سیاسی و جناحی حاکم نخواهد شد.

وی گفت: نسیم اتحاد و همبستگی یکی از شعارهای من بوده و با سیاست‌های کلی نظام همراه و از سیاست‌زدگی جدا شده‌ام و حوزه قاینات و زیرکوه نباید دستخوش سیاست‌زدگی شود و اصلاح طلب و اصولگرا  نباید داشته باشیم و فقط باید ولایتمدار انقلابی باشیم.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا از تک تک نمایندگان ادوار گذشته دعوت کرده‌ام  و به دیدن آنها رفته و استدعا کرده‌ام تا برای خدمت به مردم قاینات و زیرکوه پیش‌قدم باشند.

وی تصریح کرد: مدیران و روسای ادارات شایسته و لایقی داریم و خدای نکرده اگر رییس اداره‌ای در احقاق  حقوق مردم کوشا نباشد به عنوان نماینده مجلس در مرحله اول به مدیر مربوطه تذکر داده و در صورت  تکرار به هیئت رسیدگی به تخلفات کارکنان معرفی خواهد شد.

اسحاقی اظهار داشت: بازارچه  مرزی یزدان برای ملت و دولت ایران و افغانستان یک افتخار است و با نگاه ویژه دولت زیرساخت‌های آن از مجاری قانونی و مذاکرات مستمر پیگیری شده است. 

وی با اشاره به نگاه مثبت استاندار به این بازارچه افزود: با همکاری و مساعدت استاندار ترمیم راه دسترسی این بازارچه آغاز شده است‌.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در بازدید ۱۴ خرداد استاندار از شهرستان قاینات مرکز تحقیقات جهادکشاورزی و اردوگاه شهید کاوه تعیین تکلیف شده و تا زمان رفع مشکلات روستای گزنو، به عنوان دهیار افتخاری این روستا کاستی‌ها و کمبودهای مردم را پیگیر خواهم بود.

اسحاقی گفت: با دستور وزیر نیرو برای رفع مشکلات فاضلاب مسکن مهر شهر قاین، کارگاه‌ها تشکیل و تا سه ماه آینده تجهیز شده و تا پایان سال مشکل فاضلاب هزار واحدی رفع می شود.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با وزیر جهاد کشاورزی به منظور رفع  یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم که همان بحث منابع طبیعی و آبخیزداری است انجام شد که به دستور ایشان کارگروه بررسی مشکلات زمین‌های مردم و منابع طبیعی تشکیل و تعیین تکلیف زمین‌ها در حال اجراست و به زودی نتایج حاصل از این دیدار به نفع مردم اجرا شود.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر راه‌اندازی کارخانه شیر آنا، راه‌اندازی مجدد کارخانه ماکارونی و اخذ تسهیلات برای شرکت نورد فولاد هستم.

وی افزود: خبرنگاران بازوان قدرتمند نماینده مجلس در حوزه انتخابیه هستند و با نگاه خود باید هر جا که در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان خللی ایجاد شود، تذکر دهند.

وی گفت: امیدوارم با کمک شما خبرنگاران بستر جدیدی در فرهنگ و خدمت در حوزه قاینات و زیرکوه فراهم شود که این فرهنگ در اجتماع، سیاست، علم و  اقتصاد متفاوت خواهد بود.

سرخط اخبار استان‌ها