رشد ۲ برابری واگذاری زمین به طرح‌های صنعتی خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: طی سه سال گذشته شهرک سازی در این استان ۱۶۰ درصد افزایش یافته و این رشد منجر به افزایش واگذاری زمین به طرح‌های صنعتی از ۶۰ هکتار به ۱۳۸ هکتار شده است.

مسعود مهدی زاده مقدم روز دوشنبه در بازدید از اراضی توسعه ناحیه صنعتی کمال الملک در نیشابور افزود: بسترسازی مناسبی برای ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در خصوص واحدهای تولیدی در این استان انجام شده است.

وی ادامه داد: ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی برای صنعتگران امسال هم ادامه خواهد داشت، سرمایه‌گذاران رغبت بسیار برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی دارند زیرا تمام امکانات زیرساختی در آن فراهم شده و واگذاری زمین به متقاضیان در آنها طی سه سال گذشته بیش از ۲ برابر افزایش داشته است. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: امسال با هدف استمرار افزایش تولید، حفظ و ایجاد اشتغال مولد و افزایش رشد اقتصادی، برای صنعتگران برنامه‌های مختلف تدوین شده و در حال انجام است.

وی افزود: با طرح‌های توسعه در حوزه های مختلف، رشد و رونق اقتصادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت مطلوب ادامه خواهد داشت.

مهدی زاده مقدم با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات خاکی پروژه توسعه ناحیه صنعتی کمال الملک در نیشابور ادامه داد: برای افزایش ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی استان به خصوص در مناطق روستایی، مطالعات ایجاد و توسعه نواحی صنعتی در دستور کار است.

استان خراسان رضوی با ۴۹شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، ۴۰ شهرک قابل واگذاری و ۲ هزار و ۶۸۲ واحد صنعتی بهره برداری شده، برای ۷۷ هزار و ۲۱۸ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha