والدین شهیدان جهرمی و رحیمی و جانبازان، منفرد و شاهمرادی آسمانی شدند

تهران - ایرنا - پدر شهیدان عبدالحسین و هادی جهرمی، مادر شهیدان غلامعلی و محمدرضا رحیمی، ‌ مسعودی منفرد و شاهمرادی جانبازان ۷۰ درصد به فرزندان و یاران شهید خود پیوستند.

پدر شهیدان «باشد جهرمی» به دیدار حق شتافت

مرحوم کربلایی «نجات الله باشد جهرمی» پدر شهیدان «عبدالحسین و هادی باشد جهرمی» از شهدای شهرستان جهرم استان فارس در سن ۸۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.  


پیکر آن مرحوم امروز چهارشنبه در شهرستان جهرم تشییع و در گلزار مطهر شهدای رضوان این شهرستان به خاک سپرده شد.
 شهیدان عبدالحسین و هادی باشد جهرمی به ترتیب دوم تیرماه و هفتم بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در مناطق عملیاتی خرمشهر و شلمچه به فیض شهادت نائل شدند.

مادر شهیدان «رحیمی» دار فانی را وداع گفت

حاجیه خانم «سکینه کردی»، مادر شهیدان «غلامعلی و محمدرضا رحیمی»، از شهدای هشت سال دفاع مقدس دارفانی را وداع گفت.
پیکر وی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در خیابان نبرد تشییع و در قطعه ۵۶ بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.
گفتنی است؛ شهید غلامعلی رحیمی چهارم اسفند ماه سال ۱۳۵۹ و برادرش محمدرضا دوازدهم مهرماه در سال ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

«مسعودی منفرد» جانباز ۷۰ درصد به یاران شهیدش پیوست

«غلامرضا مسعودی منفرد» جانباز ۷۰ درصد بعد از سالها صبر بر رنج مجروحیت،  دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
پیکر مطهر این شهید بزرگوار فردا پنج شنبه ساعت ۱۰ صبح در بهشت معصومه (س) تشییع  و به خاک سپرده خواهد شد.
این جانباز سرافراز در سن ۲۰ سالگی، در اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر، شرق دجله بر اثر اصابت ترکش به سر به افتخار جانبازی نایل آمد.  وی بر اثر عارضه مجروحیت از هشت ماه گذشته کاملا قدرت حرکتی را از دست داد و برای مدت کوتاهی نیز در بخش icu بستری شد و سرانجام نیز روز گذشته به فیض شهادت نایل شد.

«شاهمرادی» جانباز ۷۰ درصدبه همرزمان شهیدش پیوست

‌جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «داود شاهمرادی» از رزمندگان استان زنجان به یاران شهیدش پیوست.

«داود شاهمرادی»  جانباز گرانقدر ۷۰ درصد پس از تحمل سال‌ها درد و رنج جانبازی صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام روز پنج شنبه ۲۲ خرداد و با حضور خانواده‌های معظم ایثارگران و مدیران بنیاد برگزار می‌شود.
این جانباز سرافراز در دوم آبان ماه سال ۱۳۴۰ در روستای رجعتین شهرستان زنجان، دیده به جهان گشود و در دفاع مقدس بر اثر موج گرفتگی به درجه جانبازی نائل آمد.

والدین شهدا عامل استحکام جمهوری اسلامی ایران هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: والدین شهدا با تربیت فرزندان صالح و از خودگذشتگی باعث سربلندی ایران و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

 حمید علی صمیمی با حضور در منزل شهید «محمد بروجردی» با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در این دیدار با تقدیر از مادر شهید بروجردی گفت: والدین شهدا با تربیت فرزندان صالح و از خودگذشتگی باعث سربلندی ایران و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند و تلاش برای حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا کمترین کاری است که در پاسخ به ایثار والدین و خانواده‌های معظم شهدا می‌توانیم انجام دهیم.
گفتنی است شهید محمد بروجردی ۱۵ اسفندماه ۱۳۶۵ در کربلای شلمچه به فیض شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha