۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83818152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار به محتکران خودرو در آذربایجان‌غربی

۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷
کد خبر: 83818152
هشدار به محتکران خودرو در آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: چنانچه نمایندگی‌های خودرو موجودی خودروهای صفر در انبار و پارکینگ‌های خود را اعلام نکنند به عنوان محتکر به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

علیرضا محمودی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این اقدام در راستای نظارت بر بازار خودرو و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در این حوزه اجرا می‌شود افزود: با تشکیل اکیپ مشترک بازرسی با حضور بازرسان صنعت، معدن و تجارت، پلیس آگاهی، اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی استان بازرسی از پارکینگ‌ها، مراکز نگهداری خودرو اعم از مراکز مجاز و غیر مجاز و نمایندگی‌ها آغاز شده است.

وی بیان کرد: با هماهنگی پلیس راهور استان و نماینگی‌های خودرو از این پس نصب پلاک تمام خودروهای صفر کیلومتر در داخل نمایندگی انجام شده و تحویل خریدار می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان‌غربی گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه شبانه‌روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

محمودی تاکید کرد: اکیپ‌های بازرسی تمام عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی را در سطح عرضه، تولید، توزیع و خدمات مورد رصد و پایش قرار می‌دهند.

در ماه‌های اخیر با اجرای طرح‌های مختلف، سودجویان در حوزه‌های مختلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند؛ رسیدگی به قیمت‌ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طول سال از وظایف سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی است.

۱۰۳ هزار و ۳۹۱ واحد دارای پروانه در آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کند که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۵۶۷ مورد از اصناف فعال در بخش تولیدی، ۴۹ هزار و ۹۷۱ واحد در بخش توزیعی، ۱۳ هزار و ۶۴۹ واحد در بخش خدماتی و ۱۹ هزار و ۱۹۷ واحد نیز در بخش خدماتی فنی فعالیت می‌کند.

چهار درصد از واحدهای صنفی کشور در این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha