رسیدگی به درخواست‌های جانبازان از طریق سامانه تلفنی

تهران - ایرنا - مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از رسیدگی به درخواست‌های جانبازان از طریق سامانه تلفنی و ارجاع درخواست‌ها به استان‌ها از طریق اتوماسیون اداری خبر داد.

حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به ادامه فراگیری بیماری کووید ۱۹ گفت: با توجه به این موضوع و به‌منظور مقابله با شیوع بیماری و حفظ سلامتی جانبازان عزیز، همکاران مستقر در اداره کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران به ‌صورت تمام ‌وقت پاسخگویی مستمر به‌ صورت تلفنی و ثبت و ارجاع درخواست‌ها به استان‌ها و مبادی ذی‌ربط را دارند.
وی ادامه داد: به ‌عنوان ‌مثال طی روزهای ۱۰ تا ۱۲ خرداد ماه ۱۱۰ مکاتبه ثبت و جهت تسهیل و پاسخگویی به جامعه ایثارگری به استان‌ها ارجاع شده است.
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران، هدف اصلی کمیسیون پزشکی بنیاد از اجرای این طرح را حفظ سلامتی جامعه ایثارگری و مقابله هرچه بیشتر با بیماری کووید ۱۹ عنوان کرد.

پیشتر حبیب ‌اللهی با اشاره به اعمال محدودیت‌های اجتماعی توسط ستاد کشوری مقابله با کرونا گفته بود: علی‌رغم این محدودیت‌ها و در راستای احقاق حقوق جامعه ایثارگری جلسات کمیسیون پزشکی هر هفته در ساختمان کمیسیون پزشکی بنیاد با رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در ۱۳ خرداد ماه، ۱۱۱ پرونده مربوط به جانبازان معزز توسط تیم‌های تخصصی کمیسیون پزشکی بررسی و اعلام نظر شد.
وی افزود: همچنین تعداد ۵۰۰ پرونده مربوط به کمیسیون ماده ۲۲ و ۲۶ (حق پرستاری خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر) که توسط استان‌ها به این اداره ارسال شده بود نیز در دوره بحران توسط پزشکان معتمد بررسی و نتیجه اعلام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha