نجات جان کودک معلول از دل آتش در پایتخت

تهران- ایرنا- مهار آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در محله شمس‌آباد تهران با نجات جان یک کودک معلول توسط آتش‌نشانان همراه شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز دوشنبه درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۱ و ۲۷  امروز حادثه آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی در محله شمس‌آباد، میدان بهشتی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران دو ایستگاه به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شدند.

«سیدجلال ملکی» افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد که آتش‌سوزی در ساختمانی چهار طبقه و در قسمت آشپزخانه یکی از واحدهای طبقه‌های آخر ساختمان روی داده است.

وی ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک واحد مسکونی ۱۲۰ متری بود که درب‌های آن بسته بود و اطلاعات اولیه حکایت از آن داشت که افرادی در محل آتش‌سوزی حضور دارند.

ملکی بیان کرد: آتش‌نشانان در اولین اقدام نسبت به باز کردن در ورودی و پس از آن نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

به گفته وی دود بسیار غلیظی این واحد مسکونی را فرا گرفته بود و آتش نیز به سرعت در حال گسترش به تمامی قسمت‌های این منزل بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تاکید کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش در عملیات جستجو یک پسر بچه ۱۰ ساله که دارای معلولیت بود را از میان شعله‌های آتش نجات دادند.

به گفته وی این فرد معلول سالم به عوامل اورژانس تحویل داده شد و آتش‌نشانان پس از تخلیه دود به این عملیات پایان دادند.

«ملکی» علت وقوع این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha