۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۴۶
کد خبرنگار: 1026
کد خبر: 83824222
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشکل‌های مردم نهاد برای مبارزه با مواد مخدر پای کار بیایند

ساری-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: خانواده‌ها با هر شرایط اقتصادی و اجتماعی در معرض اعتیاد قرار دارند و برای پیشگیری از اعتیاد در جامعه نیازمند مشارکت مردم و همگرایی اجتماعی داریم. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ،حسین حسن نژاد اظهار داشت: دولت ها با وجود برخورداری از توان مالی و اداری و حتی نظامی به تنهایی قادر به مبارزه با مواد مخدر و کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی در جامعه نخواهند بود و نیاز به مشارکت سازماندهی شده مردم دارند.

وی ادامه داد: تشکل های مردم نهاد به دلیل حضورشان در جامعه و ارتباط مستقیم با مردم تجربیات بهتری از دولت ها برای کاهش معضلات اجتماعی دارند و باید بستر برای حضور تشکل های مردم نهاد برای کاهش معضل اجتماعی فراهم شود.

حسن نژاد افزود: در حوزه پیشگیری از اعتیاد در سطح جامعه کارهای خوبی انجام شد و برای پیشبرد اهداف پیشگیرانه نیازمند تعریف واحد از چنین طرح هایی داریم و تا زمانی که به تعریف واحد در حوزه پیشگیری نرسیم، نمی توان نسبت به موفقیت و یا عدم موفقیت آن ارزیابی درستی داشته باشیم.

معاون استاندار مازندران بیان داشت: باید روح مسوولیت پذیری نسبت به یکدیگر در جامعه ما بار دیگر زنده شود تا بتوانیم نسبت به رفع معضل اجتماعی برنامه ریزی کنیم.
در مازندران حدود ۶۰ هزار معتاد شناسایی شدند که بیش از ۵۴ هزار نفر از این معتادان در حدود ۵۴۰ مرکز در حال ترک اعتیاد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha