۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۸
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 83829089
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۵۷ سلاح شکاری غیرمجاز در دزفول

۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۸
کد خبر: 83829089
کشف ۵۷ سلاح شکاری غیرمجاز در دزفول

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت : ۵۷ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۹۲۹ قشنگ در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی بیان کرد:در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم اقدام به قاچاق سلاح شکاری در دزفول می‌کند ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی گفت: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم تعداد ۵۷ قبضه سلاح شکاری و تعداد ۹۲۹ قشنگ جنگی کشف و یک دستگاه خودرو سمند نیز در این رابطه توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.

وی از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف ۶۳ کیلوگرم تریاک در هندیجان

فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و اجرای طرح کنترل جاده‌ای، پلیس شهرستان هندیجان از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شد.

سردار سید محمد صالحی افزود:ماموران پلیس در این رابطه یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۶۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

سردار صالحی بیان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha